Xade Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag undrar bara varför medlemmar som har haft varningar kan bli moderatorer... Ragnarök har haft en varning. nico har haft en varning. Och hur kan MeM vara mod, han har ju haft minst 4 varningar... Börjar kraven inte bli lite för små? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Kanske var i "begynelsen" som de fick sina varningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Det beror inte på det, medlemmarna som har haft varningar har kanske fått dem för små regelbrott och som Admin har typ tittat efter hur mycket dem har mognat och så. Dem som är moderatorer nu tycker jag iallafall förtjänar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag tycker att alla moderatorer gör ett väldigt bra jobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag tycker många av moderatorerna är bra. Men vissa passar in så dåligt att man tröttnar på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Hur menar du, att dem t.ex ger varningar i onödan, eller vadå? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Xade: Sluta vara avundsjuk? =) Min historia är väl att jag började som en oerfaren, värdelös, inläggskåt gameboyspelare som samlade på sig ganska fort 4 varningar, tog en paus, kom tbx som en mognare, författade aktiv medlem. :) Glömde mitt förflutna. Tusen tankar, flera drömmar, en verklighet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) Det beror inte på det, medlemmarna som har haft varningar har kanske fått dem för små regelbrott och som Admin har typ tittat efter hur mycket dem har mognat och så. Dem som är moderatorer nu tycker jag iallafall förtjänar det. Håller med (Y) Man lär sig ju utav sina misstag. Redigerat 7 Mars 2006 av Snooze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Men MeM, hur kunde du bli av med 4 varningar bara sådär? Fusion: Vad menar du? Jag tycker vissa inte passar, säger inte vilka, vill inte bli varnad. MeM: Jag är inte avundsjuk, jag tycker detta forum är bra, så jag tycker att crewet ska vara bra. Det jag undrar är om det är bra att ta in de med varningar. Jag menar inte att de moderatorer som hade varningar är dåliga, de är säkert lika bra. Men det måste finnas lite principer för att det inte ska balla ur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag trodde man inte kunde bli mod om man hade varningar. Om man är mod tar man ju självklart bort sina varningar om man har några tror jag. Eller så försvinner de automatiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 De försvinner nog. Men hade jag varit admin hade jag inte tagit in de med varningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 hade jag varit modde hade jag läst reglerna varje vecka men nu kanske en gång om månaden. ibland tycker jag faktist att moddarna är lite för hårda men det får man stå ut med :D har man varit med ett tag har man lärt sig att gilla moddarna :D har varit här sen 2003 tog en paus 2004 men va tillbaka 2005 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg