Selene Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) Det är troligen inte fejk eftersom bilden har varit med i många stora morgon och kvällstidningar. Redigerat 9 Mars 2006 av Selene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Det kan ändå göra den fejk.Förr vaar ju en film om en pool som gjorde kläderna rena ,alla sa att den inte var fejk,sen så via sig det att den var spolad baklänges Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Nice! Det var grymmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 det är ingen fejk, den var med i smålansposten i förrgård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 http://www.aretsbild.se/se,start.html Årets bild 2006 i den öppna klassen. Troligen inte fejk då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jag tror det är aliens som kommit ner och bränt upp det där mönstret med sina laserpistoler under en natt! Nä, men jag tror attd et är sant, ingen fejk alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 jag tror med att dt e sant! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 måste nästan vara sant med tanke på att bilden fick priset för bästa bil -06 i en prisutdelning på tv. Så de lär ju faktiskt ha kollat upp det innan de ger bort priset. Fotografen sa att han hade flygit uppe i ett flygplan då han plötsligt fick syn på "trädet". Otroligt men sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 (redigerat) Jasså alla som sa att de va en fejkad bild vad säger ni nu då :P Redigerat 11 Mars 2006 av Ragnaros Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Den e lite för perfekt för att vara riktig. Men jag är inte helt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 det där är fejk <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 jag vet inte om det var fäjk. för det kan vara så det var meningen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.