Ogri Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 ja,vad tyckte ni om the boondocks? själv tyckte jag den var bra men det vara fett många fula ord i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 huh? Vad är det/den för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 såg du inte?! den kommer på måndagar klockan 9 på ztv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 jag tyckte den va sk*t grymm, kanske mitt nya favorit program (just nu är det family guy) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Märkligt. Frågade exakt samma sak i media forumet men inte har jag fått nåt svar än. Äh hatever. Det var ganska bra, men inte lika mycket skämt och så som i family guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Vad handlar det om? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag har redan svarat på deta ämne av Jewes007. Du har min komentar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Rätt värdelös serie. Inte värt att se igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.