Guggo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Helt rätt uppfattat Sriv mycket, skriv med humor, var lite konstig och häng i chatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Nej, jag skriver alldeles för lite och bytar namn alldels för ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Nepp... Inte alls något av en kändis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Ja det är jag. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Ja du är vår lilla snuttis :wub: Skåningen: För mig är du känd iaf Rowyn: Du är visst en kändis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) Jag vet inte om jag är känd... Rowyn, du är känd. Lite kännda här: Eca Apoca nico epaaj # 21 salz MeM Guggo Fusion NesseN m.m. Redigerat 8 Mars 2006 av Spirit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Nu blev jag lite ledsen på dig.... du glömde Nessen. Och Apoca har jag inte sett röken av sen i sommras Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag glömde ju rowyn o skåningen i minlista *adds* :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Guggo, får väll lägga till NesseN då. Kommer ihåg han sedan jag var en ny medlem här. Apoca är väll inte lika aktiv som han har varit, men han är fortfarande känd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 ja, en sådan man glömmer man inte i första taget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Kan inte kalla mig kändis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) Kassler vill jag ha tillbaka faktiskt. ^^ Han var min idol då jag var Ny här på sidan. Men man bugar och bockar för eran generositet. Brunhilde: Vad är det du står och skriver? Du är ju våran musiknörd. Eller nörd och nörd. Våran gulle plutte smuttiga musik fantast. :) Redigerat 8 Mars 2006 av Rowyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg