kola_king Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Lol. x0t känner man ju till, och även han med streck namnet, just för att det är omöjligt att skriva det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) Salzalada, Nico, Mezox, MeM, NesseN och Silver star tycker jag är dom kändaste på forumet. Silver star bara för att han är den enda coolingen. har säkert glömt någon Redigerat 10 Mars 2006 av the_dark_yoda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) *! Hey Ho Slumpen Go!* Klart att jag är känd! Känd för att... spela soldat, älska anders o måns, älska och ÄLSKAR verkeligen amiga och vill att den ska komma med på Bästa konsoll forumet och min staving som jag skiter fullständigt i! OCH BLOND!! FATTA JAG ÄR DUM! Redigerat 10 Mars 2006 av Slumpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 jag e inte känd bara en vanlig medlem tror jag i alla fall...^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 DS89 har jag glömt att skriva. En riktigt bra person som har hjälpt mig flertal gånger med Kingdom Hearts. Men jag kan redan säga att alla mina polare som är med på denna sajt är kända. Även sånna som jag har bekanta eller bara några som finns på sidan. Vissa behöver jobba upp sig för att vara mer kändisar på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jag tycker att Boffaroffe är känd för att hålla chatten igång :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 jag vet inte men är jag känd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 jag vet inte men är jag känd? Jag vet iaf vem du är men du är inte jättekänd direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Du har fyra sidor i gästboken ;) Det måste väl va nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Det beror på innehållet. Har hans bästa kompis spammat ihop till 4 sidor är det inte mycket och ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Kan nån svara och säga om jag är känd eller inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Eftersom ingen svarat dig, förmodligen nej. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg