Ogri Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 Ja,vilken mat är det du hatar allra mest? den jag hatar är korv stroganoff vi fick det idag på skolan Citera
Putside Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 Men det finns ju hundra sådana trådar ! Citera
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 Hatar krögarkorv,, spyr när jag ser det och smakar det. Citera
Dolphin Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 Jag gillar inte skolans potatis, den är sönderkokt och ofta får man ingen god sås till potatisarna i skolan. Jag gillar inte heller vita bönor... Citera
Megaklumpen Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 ärtsoppa,spenat ,vita bönor finns maassor av mat som jag hatar... Citera
Aircondition Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 Ärtsoppa, Kålpudding och säkert flera andra rätter. Citera
Gäst volvotobben Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 hmm svår fråga faktiskt men en gång hade vi vegetariska köttbullar på vår gamla skola jag åt mest EN hel köttbulle sen spydde jag (allvarligt) Citera
Dretskit Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 Kålpudding hatar jag men om jag är riktigt hungrig och det finns inte något annat att äta så kan jag äta det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.