woicer Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Tyvärr stämmer nästan alla exemplar in på mig, dock ökar jag inte datortiden. Men, jag kallar mig inte datorberoende ändå, det känns inte som om jag sitter så mycket. Jag sitter 1-3 timmar per dag och det går hyfsat bra i skolan. Nej, jag tycker inte aftonbladet har rätt i vad dom säger. Man behöver inte vara datorberoende om man prickat in alla exemplar, men det beror ju förstås på vem som ser på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Ja tror inte att ja ligger i farozonen, för att ja har bara tillgång till en data med internetuppkoppling varannan helg, men min kompis stämmer in på typ alla exempel........ ska nog ta ett snack me honom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Min brorsa stämmer in på typ allt, förutom att det går förj*vligt bra i skolan för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Okej. Alla verkar inte vara riktiga campers framför datan som sitter under hela natten eller så. Men har ni någon gång uppfört er såhär när någoting har hänt med datorn eller så? http://www.youtube.com/w/Crazy-German-Guy?...&page=2&t=t&f=b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Okej. Alla verkar inte vara riktiga campers framför datan som sitter under hela natten eller så. Men har ni någon gång uppfört er såhär när någoting har hänt med datorn eller så? http://www.youtube.com/w/Crazy-German-Guy?...&page=2&t=t&f=b <{POST_SNAPBACK}> [/quot Ja kan erkänna att ja kan bli lite irriterad på datan ibland, men..... inte förbannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Hmm, tror inte att jag är databeroende...men jag kanske sitter framför datan lite för mycket. *Rowyn: Gjorde han sådär på riktigt, alltså var han allvar eller ville han vara rolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Sitter mer och mer tid vid datorn. Helst utan förälder. Vill ha datorn på avskilt ställe. Slår på datorn så fort man vaknar. Ägnar sig inte åt några andra aktiviteter. Får sömnproblem. Betygen blir sämre. Blir arg när man ber barnet minska datortiden. alla förutom dem 3 sista för mig... lol joo jag e kanske lite data beroende.. 8-) sitter flera timmar per dag.. måste minska.. men kan inte!! :( ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Fusion: Av hans agerande kan jag lätt ta honom för att vara sinnessjuk. Men han är ju fortfarande ett barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Han var ju helt dum i huvudet om det inte bara var ett skämt fast det tvivlar jag på att det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Har varit datorberoende, extremt beroende faktiskt. Detta tänkte jag över och lade av med då mina föräldrar skiljdes, och orsaken till alla mina brister visade sig. Det är sant att man blir smartare av att sitta vid datorn, men man blir också isolerad från omvärlden något? Hur kul är det att endast ha en vän, en mekanisk vän? :huh: Nja, utanför skolan så umgås jag med mina vänner bara över Internet, så mitt sociala umgänge ligger som ett nätverk. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) Tänk vad som händer när det blir överbelastat (MeM är en populär pojke förstår ni) Då får du prata med Marsvinsmannen istället B) Redigerat 10 Mars 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 well jag får inte sitta vid mer än 9timmar så jag är nog inte spel beroende men på vissa pungter stämmer det inn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.