Hoppa till innehåll

Ny Rank


Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Visst kan det vara så, men bidrar det inte med mer spam? Alla vill ha högre rank för att få belöning och därför blir det ännu fler onödiga inlägg.

Annars finns det sånna som klarar det (dom flesta hoppas jag).

Men det känns lite som om allt ska gå ut på fuskamynt, det är väl inte riktigt så det är tänkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det kommer att bidra till spamm, ifall belöningen är Fm, då kommer ju dem som är i stort behov av den spamma ner sidan.

Skulle ju vara rolig med den där tävlingen och dem som börjar spamma borde typ diskvalificeras, fast jag tror ändå att det ändå inte kommer att funka. =\

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det leder inte till spam om man tillexempel bara får 25-50 fuska mynt om man går upp i rank. Det kan vara kul att få en belöning om man har varit aktiv en längre tid. Sedan tycker jag moderatorerna har en bra koll på forumet så att "men om de spammar så blir de varnade, och till slut kan de bli bannade..."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

nej för han sa att det borde vara 500-1000 då svarade jag honom med det.

han verkar inte ha läst tråden! :evil:

Redigerat av Tyranitar_pupitar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...