Simpsons Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 När man går upp en rank, tex från fuskare till uber fuskare, kunde man inte fått någon slags belöning då? kan bestå av fm eller vad som helst.. så att det lönar sig att vara aktiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Visst kan det vara så, men bidrar det inte med mer spam? Alla vill ha högre rank för att få belöning och därför blir det ännu fler onödiga inlägg. Annars finns det sånna som klarar det (dom flesta hoppas jag). Men det känns lite som om allt ska gå ut på fuskamynt, det är väl inte riktigt så det är tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jo, det kommer att bidra till spamm, ifall belöningen är Fm, då kommer ju dem som är i stort behov av den spamma ner sidan. Skulle ju vara rolig med den där tävlingen och dem som börjar spamma borde typ diskvalificeras, fast jag tror ändå att det ändå inte kommer att funka. =\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Man får statusen att bli mer erfaren om Fuska.se's forum. Räcker inte det? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 men om de spammar så blir de varnade, och till slut kan de bli bannade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Det leder inte till spam om man tillexempel bara får 25-50 fuska mynt om man går upp i rank. Det kan vara kul att få en belöning om man har varit aktiv en längre tid. Sedan tycker jag moderatorerna har en bra koll på forumet så att "men om de spammar så blir de varnade, och till slut kan de bli bannade..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 det rimmar jag tycker det är en bra ide kanske 100 fm som ett fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 nja snarare kanske 500-1000 fm, för det tar ganska lång tid att gå upp en rank.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag tycker att det låter väldigt onödigt och det kommer aldrig att hända ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 då blir det spam som dom sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Tyrantiar_pupitar. Ditt senaste inlägg är typiskt spam. Du ska inte kommentera något som redan skrivit. Jag tycker ideé är usel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) nej för han sa att det borde vara 500-1000 då svarade jag honom med det. han verkar inte ha läst tråden! :evil: Redigerat 12 Mars 2006 av Tyranitar_pupitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.