Dream Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Det står max 2500tecken och 0 bilder Får inte jag har bilder eller måste man köpa den saken: ha mer än en bild 800fm? :angry: Är det bara jag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Du måste köpa den där saken för 800 FM. Det är likadant för alla, alla måste köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 för att får ha en enda bild så msåte man köpa den alltså. så nomalt sett om man inte köpt den har alla användare max0bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 för att får ha en enda bild så msåte man köpa den alltså. så nomalt sett om man inte köpt den har alla användare max0bilder? Precis. Det är samma för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 för att får ha en enda bild så msåte man köpa den alltså. så nomalt sett om man inte köpt den har alla användare max0bilder? Alltså jag ska säga det enkelt nu, i affären finns det någonting som heter " Ha 1 bild mer i presentationen ", du måste köpa den för att kunna få ha en bild i presentationen.När du ska ladda upp den så ska du nog göra det i Silentwhisper, tror att Admin också tipsade om det. Förstog du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Precis som Fusion säger. och vill du ha en till bild måste du betala 800FM igen och en till bild så måste du betal 800 FM igen, så det är ganska onödigt att i huvudtaget använda en bild i presentationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 vad mena du med en till bild ? JAG MENA JAG HAR MAX 0 Så jag måste ju köpa den för att få max1 bild alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 vad mena du med en till bild ? JAG MENA JAG HAR MAX 0 Så jag måste ju köpa den för att få max1 bild alltså? Ja du måste köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 ok tack nu vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Jag tycker man borde få ha 1 bild utan att behöva köpa till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 det tycker jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.