Hoppa till innehåll

Pinsamaste Som Du Har Varit Med Om?

Fusion

Rekommendera inlägg

• Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

eftersom jag är som jag är finns det ingen gräns för vad jag kan göra, har rekord i att moona (visa röven från bilfönster) och lite sånt, knalla runt på stan iförd kalsingar och ett par breda röda hängslen, tills polisen sa till mig att gå hem annars skulle dom köra hem mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, ni skulle bara veta. =)

Jag tänker knappast berätta det värsta. ;)

* Det har väl hänt att man gått på fel person när man ska överraska tjejen bakifrån, kan ju tillägga att det inte alltid är uppskattat.

* Sedan på den gamla goda tiden långt före mobiltelefonen ringde jag till vad jag trodde var min tjej och pratade ut lite om en händelse, tyvärr hade man ringt fel & det var en kristen tant som nog fick en hjärtinfarkt vid andra luren.

Sedan har det hänt lite saker på fyllan, men pinsamheter vet jag inte om man ska kalla det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag en gång vaknade väldigt sent och skulle till skolan så slängde jag bara på mig kläderna, vilket jag skulle gjord lite mer noggrant skulle det komma och visa sig. Det pinsamma var när jag kom till skolan hade jag min pyjamaströja på mig. Det är nog det pinsamaste jag har varit med om. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Miglot af eraon

Detta är kanske inte den pinsammaste men jag berrättar.

Jag satt i klassrummet och kände plötsligt att jag hade gaser jag knep igen och så kom det in *Blaf* fis alla iklassen höre det men jag spelade med och sa "Vem är det som fiser så ljudligt!?" Sedan han som satt bred vid min "Den kommmer här ifrån." Då tittade alla i klassen på mig. Då blev det världens krid jag fick tänka ut något fort och jag sa. "Det är bara naturgaser". Och då skarattade hela klassenijäl sig ochså kom en anna klass förbi och frågade. "Vem släppte bomben". Jag har varit med om pinsammare saker men jag undviker dessa. Och så den klassiska glömma låsa dörren på toa.

Jag tänker inte idiot förlara någon.

:kung: Jag är visst en kung på att ha det pinsamt :kung:

Redigerat av Miglot af eraon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eftersom jag är som jag är finns det ingen gräns för vad jag kan göra, har rekord i att moona (visa röven från bilfönster) och lite sånt, knalla runt på stan iförd kalsingar och ett par breda röda hängslen, tills polisen sa till mig att gå hem annars skulle dom köra hem mig...

Moona! Finns det något roligare? :')

Men att moona är juh knappast pinsammt, bara skitkul. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol en gång på slöjden tog en tjej mig mellan benen

Sen en gång när jag skulle åka pulka med skolan så ramlade alla och när jag skulle resa mig så tog jag en tjej mellan benen :P

Pinsammt? Nja, jag hade ju nog snarare räknat det som mysigt :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...