Gäst Elite Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag bara undrar ifall man kan föra över sin character till en annan server? Isåfall hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag bara undrar ifall man kan föra över sin character till en annan server? Isåfall hur? jag tror inte det det skulle kunna leda till massa fusk men kan inte komma på nått :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag bara undrar ifall man kan föra över sin character till en annan server? Isåfall hur? Ja man kan, men bara vid vissa tillfällen: #Överbefolkad server # # # # vet inget mer men om jag kommer på skriver jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Okej, tack. Jag funderar på att byta server, förstår ni. ;) Men jag vet inte riktigt säkert än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) Jag tror inte att det går byta, om isåfall måste du nog kontakta admin över servern! Redigerat 15 Mars 2006 av jerkakamel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 www.wow-europe.com har dina svar.. Let omkring lite så hittar du säkert Char migration. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Tack Offline! :) Skulle någon kunna säga vilken server som är populärast & bra?, enligt er alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Tack Offline! :) Skulle någon kunna säga vilken server som är populärast & bra?, enligt er alltså. Stormreaver (yay!) spelar jag på...Väldigt många där, och Horde dominerar Battlegrounds XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Stormreaver är en bra server ja. Enda problemet med den är alla långa que's man måste vänta om man vill spela kvällstid.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Men han sa ju att han ville ha en populär server :-P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 på "shattered hand" är 90% svenskar den är fin den. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Det kostar 45$ att byta server om det inte är en "emigrations" tid, dvs när din server är överbefolkad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg