SlimShady Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Tro det eller ej. men UFOn finns. När jag ändå startat en tråd kan jag fråga vart grottan på mount chillad finns och var vraket där man får pengar finns. Har letat ett tag nu. Vet du vad ett flygplan är? Ja, om du vet det så kan du förstå att det var ett sådant som du såg och inte ett sk. UFO. Förresten finns inte det vraket o de andra roligheterna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nämen_åå Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Nu börjas det om igen. Det finns inga ufon, dem där " vita prickarna " ska föreställa en flygplan. Jag menar inte dom där vita prickarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Finns ej ufo:n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Nu börjas det om igen. Det finns inga ufon, dem där " vita prickarna " ska föreställa en flygplan. Vad menar du då?Den där kartan där det står vart man har hittat ufon'n, är det den du menar? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Ska sätta igång mitt ps2 å kolla upp det nu ! ! OMFG !" ! ! ! DET FANNS JU ! ´:o:O:O:O ! ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Säkert... Om det nu finns, varför kan ni inte bevisa det nu då??>.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 UFO:n finns inte. R* har själv sagt att det bara är flygplan som är långt upp så det ser ut som en liten vit prick (som ett UFO) . Men det är ett flygplan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Om R* sagt att de inte finns så finns det nog inte... nästan lite synd att dom inte satt dit lite övernaturliga saker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 DET FINNS VERKLIGEN!!!!!!!!! o herregud!!! :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Nej, det finns inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 jo det finns visst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Det finns...allvarligt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg