Hoppa till innehåll

Tycker Ni Borde Veta En Grej Bara


Gäst virrs
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 9 månader senare...
  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ja nu kanske.. men kolla där uppe!

 

""""""""""""

Joo GTA London är ett expansion till GTA 1. hr är listan:

GTA 1

GTA London

GTA 2

GTA 3

GTA Vice city

GTA San Andreas

GTA Liberty City Stories

""""""""""""""""""

 

MEN VA f*n GTA IV ÄR GTA 4 FR IV BETYDEWR 4 OCH DET HAR EJ KOMMIT UT ÄN . :angry:

 

MEN VEM FAAN SA ÖÖÖÖ ILL MEJ JA SKA SPÖA DEJ DIN LILLA BÖG OCH JAG SKA FAAAN KNIVHUGGA DEJ DIN j*vla SATE JÄVEL!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja nu kanske.. men kolla där uppe!

 

""""""""""""

Joo GTA London är ett expansion till GTA 1. hr är listan:

GTA 1

GTA London

GTA 2

GTA 3

GTA Vice city

GTA San Andreas

GTA Liberty City Stories

""""""""""""""""""

MEN VA f*n GTA IV ÄR GTA 4 FR IV BETYDEWR 4 OCH DET HAR EJ KOMMIT UT ÄN . :angry:

 

MEN VEM FAAN SA ÖÖÖÖ ILL MEJ JA SKA SPÖA DEJ DIN LILLA BÖG OCH JAG SKA FAAAN KNIVHUGGA DEJ DIN j*vla SATE JÄVEL!

 

SJUK? Desutom skrev han bara "ÖÖÖ" han skrev inte "ÖÖÖÖ julle_ps2" :zzz:

 

 

Asså allt beror ju på hur man tänker. Man kan ju säga GTA 4 eftersom det kom ut som spel nr.4 då räknar jag ej med GTA: LOndon. Det har jag aldrig hört nåt om. Desutom kan det inte ha varit till PS eftersom man har inte expansion på PS. Jaja man får säga vad man vill om det... :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GTA 1

GTA London

GTA 2

GTA 3

GTA Vice city

GTA San Andreas

GTA Liberty City Stories

 

Och nu, till alla glada GTA-fans/spelare - Rockstar Games som sade att Vice City stories inte kommer att komma till PS2, värkar vara I stora behov av pengar efter att de nu har låtit sig göra oss sura, glada eller galna. Många köpte PSP för att få spela det exlusiva GTA-spelet till PSP, även de som redan hade Ps2. Ska man skratta glatt eller gråta, eller bara bli förbannad? Går nu rykten om att Vice City stories ska komma till Ps2. Talesreportern för Rockstar games vägrar även att svara på om ryktet är falskt eller sant. Det gammla vanliga; ''Vi kommenterar inte rykten eller spekulationer.'' Blir både jävligt irreterad men samtidigt glad. De mjölkar VERKLIGEN ut pengar från GTA-spelare. kanske till GTA IV... Artikeln kan hittas på aftonbladet Här!

 

EDIT: För er som inte orkar eller vill läsa artikeln så har sony registrerat en produkt som heter ''Grand Theft Auto: Vice City Stories''. Svider det I såren, PSP ägare? :lol:

 

EDIT2: Wow, la märkte till att tråden inte var den nyaste.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...