Avregistrerad Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Hej! Jag undrar vart det finns ett gratis & Bra virusskydd. Mitt försvann efter en omformatering Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Leta på www.downloads.com, där finns det många bra antivirus som du kan ladda nerm fast det är trial.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Här--_:|:_-- finns lite olika säkerhets program, några är Gratis o några är trials... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 kolla majorgeeks.com ... dem bästa finns där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 AVG Free http://www.grisoft.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag vill inte ha något som man måste ladda ner igen efter en viss tid. Är ditt så Nico? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 ja avg är bra det finns en fri version och en större version som kostar men den fria rekomenderades i pchemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paraliiito Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag har nod32 och det fungerar skit bra skaffa det du kan prova det www.eset.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 om du inte vill ha en sån antivirus program på tid så bli ditt försvar sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 AVG som nico länkade behöver du ej ladda hem igen, det är ett gratisprogram som fungerar utmärkt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 http://www.avast.com Fungerar alldeles utmärkt :). Gratis och bra helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag vill inte ha något som man måste ladda ner igen efter en viss tid. Är ditt så Nico? Nej, AVG Free behöver du bara ladda ner en gång, dock uppdateras den ibland, någon gång i veckan. Ett riktigt bra antivirusprogram, rekommenderat av mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.