PCH Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Rubriken säger ganska mycket. Några tjejer i min klass fick vår sve/eng/tyska lärare att gråta. Tja, dom tyckte att hon behandlade oss orättvist. Så dom skrev ett brev till henne och la det i hennes postbox. Sen blev det såklart diskussion och då började dom förvränga orden på henne sen så tyckte lärar'n att hon blev trakasserad och började helt enkelt gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 jag sa att hon borde få sparken det var ett skämt och sen när dem hade möte fick alla reda på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Edde Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jo , När det va nån Som slog vår fröken i 3an. Hon grät jätte mycket tyckte det va synd om henne :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Hon började grina när vi skojade som f*n med henne skämt då. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) En av våra klassföreståndare som vi har nu är ... uhm. Elak. Han är alldeles för mycket boss, och klagar på minsta lilla... Våran klass fick nog och på svenskalektionen kutade tre personer upp till rektorn och klagade lite. Han följde med ner för att se reaktionen på våran lärare när de var sena. Sen sa han att läraren och han skulle mötas på hans kontor. Givetvis var våran lärare tvungen att gå igenom varför man går i skolan... Och ens rättigheter i skolan. Blablabla... Vi sa emot honom, och gick väl över gränsen tillslut. Han vände sig om så att man inte skulle kunna se ansiktet och sa att lektionen var avslutad. Nästa lektion med honom sa han att han skulle ändra sig, och man såg att han inte var direkt glad. "Jag ska inte skrika på er mer, jag ska vara lugn och jag ska sluta varna er." Han lovade en massa saker, och han har lyckats ganska bra. Jag tror att vi är den enda klassen som har fått honom att ändra på sig. :] Visserligen tog det nog ganska hårt på honom. Han var inte alls samma person. Antingen försökte han ge oss skuldkänslor, eller så var han deppig. Nu är han är bättre som lärare, men han är fortfarande lika irriterande som förut. I förra skolan började våran lärare gråta när Anna Lind dog. Aww... Redigerat 26 Mars 2006 av Sherikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Nej dom blir bara sura som tex i fredags när våran träslöjdslärare sa såhär till en elev. - Har du systemfel i hjärnan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Nej. Bara arga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.