Hoppa till innehåll

Har Ni Nånsin Sett Eller Fått En Lärare Gråta?

Oddset

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Rubriken säger ganska mycket.

Några tjejer i min klass fick vår sve/eng/tyska lärare att gråta.

Tja, dom tyckte att hon behandlade oss orättvist. Så dom skrev ett brev till henne och la det i hennes postbox. Sen blev det såklart diskussion och då började dom förvränga orden på henne sen så tyckte lärar'n att hon blev trakasserad och började helt enkelt gråta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En av våra klassföreståndare som vi har nu är ... uhm. Elak. Han är alldeles för mycket boss, och klagar på minsta lilla... Våran klass fick nog och på svenskalektionen kutade tre personer upp till rektorn och klagade lite. Han följde med ner för att se reaktionen på våran lärare när de var sena. Sen sa han att läraren och han skulle mötas på hans kontor.

Givetvis var våran lärare tvungen att gå igenom varför man går i skolan... Och ens rättigheter i skolan. Blablabla...

Vi sa emot honom, och gick väl över gränsen tillslut. Han vände sig om så att man inte skulle kunna se ansiktet och sa att lektionen var avslutad. Nästa lektion med honom sa han att han skulle ändra sig, och man såg att han inte var direkt glad.

"Jag ska inte skrika på er mer, jag ska vara lugn och jag ska sluta varna er." Han lovade en massa saker, och han har lyckats ganska bra. Jag tror att vi är den enda klassen som har fått honom att ändra på sig. :] Visserligen tog det nog ganska hårt på honom. Han var inte alls samma person. Antingen försökte han ge oss skuldkänslor, eller så var han deppig.

Nu är han är bättre som lärare, men han är fortfarande lika irriterande som förut.

I förra skolan började våran lärare gråta när Anna Lind dog. Aww...

Redigerat av Sherikan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...