wofukomi Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Heh, jag är boll rädd... Dvs lika rädd för snabba slag. Men annars gillar jag olika strids tekniker... Det är som en lek i min skola. Typ, jag brukar gå med 5 andra. Vi är inte särskilt starka/populära. Men om ngn muckar, då kör man Double-Dash stilen ( Låter som mario, eh? ) Faen, så jäkla kul att bomba på andra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 om dom slås på skolan där jag går så är det på blodigt allvar(ligisterna och invandrarna). men sen finns det folk som bara små slåss utan knytnävar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Slagsmål säger du...Jo samma som mu1991 om några bråkar i mer än 10 sek så är det på blodigt allvar. Oftast alltså, Jag såg till och med blod på backen vid skolan när jag skulle gå hem idag... undrar vilka "hjältar" som duellerat där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Inte såvitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) Vi har lite slagsmål allvarliga och inte så allvarliga. Redigerat 22 Mars 2006 av Seler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Edde Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Vi har inte så mycket slagsmål mest Skojbråk brukar kasta ner varrandra i snön jätte roligt ^^ :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Finns väl alltid lite kärlekshat mellan oss män imellan. Att slå lite på armen, för att sen få sig en tillbaks. Men detta är väl inte direkt vad man kallar slagsmål, snarare kärlek. Men riktiga slagsmål är rätt ovanligt. Händer väl, men knappast dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) Sällan slagsmål på våran skola, dock många som "skojbråkar" skulle jag tippa på. Men visst, ibland kan det ju förekomma riktiga fighter. Redigerat 21 Mars 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Nej, det är inte så många som bråkar, men det kan hända då och då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 typ inget bruk på våran skola det är mer typ saker som försöt skolan som dom gör typ som klottrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Sällan slagsmål på våran skola, dock många som "skojbråkar" skulle jag tippa på. Men visst, ibland kan det ju förekomma riktiga fighter. Ungefär så på den skola jag går på också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Kanske då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.