Juppy Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Finns det några personer på forumet som åker slalom på fritiden? har hört att par killar gör det men aldrig hört av en tjej. Skriv om ni åker slalom, vilken typ av skidor och vad ni tycker om slalom här. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Går inte på det men åker gärna när det blir tid till som typ på sportloven mm. Slalom är riktigt kul asså, men förstår mej inte på telemarksåkarna med sin underliga stil och inte snowboard åkerna heller btw. Längskidor är också utmärkt träning för kroppen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Telemark är inte så farligt som det ser ut. bara drygt att sätta sig ner hela tiden. och jag "går" inte på slalom btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jag åker väldigt mycket varje år. Tränar nu på bakåtvolterna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 19 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Ok, ja bakåt är inte så svårt faktiskt. Jag håller på med framåt och det e typ omöjligt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Nästan alla åker i min klass har själv börjat åka snowblades det är som slalomskidor fast det är mycket kortare fick dom igår förresten. Finns flera backar där jag bor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 jag åker till alperna varje år tävlar inte eftersom jag bor i gbg senast hadde jag völkl karma skit bra twin tip som borde testas perfekt för allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 19 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 ok, jag åker scratch twin tip. tycker det e skön känsla i dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Åker inte slalom. Åker däremot Snowboard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Vill åka snowboard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Men köp ett omröstningskort nästa gång. Snälla. Du hittar Affären längst upp till vänster på sidan. Och idag är jag lite extra snäll... :) Här: http://forum.fuska.se/index.php?act=store&...shop&category=4 *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg