Putside Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) Guild wars är ett MMORPG-spel i 3D och kostar inte ett öre att spela, förutom skivan då. Redigerat 22 Mars 2006 av outside enemy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Men på Guildwars så tröttnar man. Och det gör man inte på wow eftersom det är oändligt ska man säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Hm, det enda jag har att se fram imot är nya patchar... annars sitter i org och väntar på nästa mc/bwl/onyxia :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Det är anledningen till att jag inte köpte det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Att det kostar i månaden suger. Jag hade lätt köpt det annars. :] Ja, jag vet att pengar går till servers och gms och allt vad det är, men jag har inte råd ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 HALLÅ! Man tröttnar visst jag körde det i två månader nu spyr jag på skiten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Nej, egentligen så är det ju inte det. Men det hade ju kunnat vara lite billigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Man tröttnar visste ,Det gör man på alla spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Privatservers till WoW är tydligen olagliga, men varför? Är det inte bättre att de tar bort månadsavgiften och spelarna får ha uppew egna servers. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag tycke att det är dåligt att det kostar i månaden. Det värkar vara ett toppenspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag bryr mig inte..Spelet är värt pengarna, och man behöver inte betala i månaden man kan ju köpa ett pre-paid game card som gäller i två månader för 250:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Privatservers till WoW är tydligen olagliga, men varför? Är det inte bättre att de tar bort månadsavgiften och spelarna får ha uppew egna servers. Eller? Spelar du i en wow privat server så tror du att du spelar på en 1.0 Cs fast mycket värre. T.ex, man kan fuska sig fram till 100 lv, fast då kan tillomed vildsvinarna i Mulgore döda dig. Det är så himla buggit. Det finns inte bugg fixare. Dessutom är det olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg