Dretskit Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Mjo, han loggar in då och då, fast han skriver inte, kanske för att han håller på detta, som du sa. Det var det jag menade. Han brukar alltid skriva lite då och då annars men det har han inte gjort på senare tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Men det är ett skämt..Tror jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Tror du verkligen att Admin skulle lura hela Fuska.se ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Då skulle han risker att folk lämnade sidan för några kanske skulle ta illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Man vet ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Då skulle han risker att folk lämnade sidan för några kanske skulle ta illa upp. Jasså, det har han redan gjort (år 2004): http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=11255&hl Redigerat 1 April 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Off - Topic: Haha, f*n va skön Admin var där ! :lol: Redigerat 1 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Ja, det var riktigt roligt att se hur många som egentligen gick på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Haha =) Alla gick på den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 inte jag, jag fattade direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Kanske för att vi pratade just om April skämtet och att den redan hade blivit avslöjat ? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 inte jag, jag fattade direkt! Du skrev i en tråd som var gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.