Dolphin Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Var det inte så att det skulle drabba vissa perssoner mer än andra? ;) Ja det stämmer. Det här med Fuska VIP påverkade vissa mer än andra. De som redan hade Fuska Vip fick extra Fuska VIP. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Var det inte så att det skulle drabba vissa perssoner mer än andra? ;) Jag fick ju bara någon timma extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Lotteri, you know... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Jag är inte bitter, bryr mig inte eftersom jag redan hade det innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jag hade det bara en dag, men endel andra har fått det mycket längre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Kanske de som har skrivit mest får längre FuskaVIP eller tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Kanske de som har skrivit mest får längre FuskaVIP eller tvärtom. Nope, det var lotteri.Admin gjorde det rättvist, så han lottade typ hur länge man skulle få. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Det kan hända imorgon, det kan hända i helgen, det kan hända nästa vecka, det kan hända någon gång i april, det kan hända i sommar. Allt beror på hur planeringen hålls och om Mike får några oväntade arbeten. Det kommer när det kommer helt enkelt. =) <{POST_SNAPBACK}>HAHAHHAHAHAHAHHA! försöker få admin att säga det för en g dragon hide full och 5k, på RS!!! HAHAHHAHA! den var bra du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.