Putside Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Är det bara admin, mellanmjölk och #21 som vet nått om detta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Inget direkt svar... Du har ingen möjlighet att säga ungefär när det kommer brisera ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jadu... Efter att ha läst 5½ sidor med en massa tjafs om Projekt X så är jag inte alltför exalterade om själva saken. ;) Hoppas det blir något Socialt som man kan verkligen ta nytta av. En IRL träff med de flesta? Att Admin hyr en herrgård med alla pengar han fått in och träffar sedan alla på Fuska.se's forum där? Eller de som är mycket aktiva och hjälpsamma? Såsom MeM, NesseN, # 21 och vilken jävel som helst på sidan. Eller veta om Admin är så social av sig vet jag inte. Kanske lider av Socialfobi? Vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Inget direkt svar... Det kan hända imorgon, det kan hända i helgen, det kan hända nästa vecka, det kan hända någon gång i april, det kan hända i sommar. Allt beror på hur planeringen hålls och om Mike får några oväntade arbeten. Det kommer när det kommer helt enkelt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jadu... Efter att ha läst 5½ sidor med en massa tjafs om Projekt X så är jag inte alltför exalterade om själva saken. ;) Hoppas det blir något Socialt som man kan verkligen ta nytta av. En IRL träff med de flesta? Att Admin hyr en herrgård med alla pengar han fått in och träffar sedan alla på Fuska.se's forum där? Eller de som är mycket aktiva och hjälpsamma? Såsom MeM, NesseN, # 21 och vilken jävel som helst på sidan. Eller veta om Admin är så social av sig vet jag inte. Kanske lider av Socialfobi? Vad vet jag. ^_^ Fusion: Där sprack Utvecklingsgrupp-idén. Eller så skådespelar Rowyn att han inte vet. Det låter som ett mysterium, man kan inte lita på någon. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 hmm.. det kom en liten fågel och viskade en liten hemlighet i mitt öra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Vem viskade hemligheten? Och en hemlighet ska man aaaaalltid dela med någon. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 (redigerat) Nu börjar jag bli lite rädd :cry:. *Ryser* vad det än är, så låter det otäckt. *Ryser ännu mer* :unsure::wacko: Redigerat 23 Mars 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jadu... Efter att ha läst 5½ sidor med en massa tjafs om Projekt X så är jag inte alltför exalterade om själva saken. ;) Hoppas det blir något Socialt som man kan verkligen ta nytta av. En IRL träff med de flesta? Att Admin hyr en herrgård med alla pengar han fått in och träffar sedan alla på Fuska.se's forum där? Eller de som är mycket aktiva och hjälpsamma? Såsom MeM, NesseN, # 21 och vilken jävel som helst på sidan. Eller veta om Admin är så social av sig vet jag inte. Kanske lider av Socialfobi? Vad vet jag. Jaja, du försöker bara göra så att vi ska tänka på annat, nej du, du kan inte locka oss med det. ^_^Kan det vara möjligt att Admin har anlitat dig ( Som är med i Utvecklingssgruppen ) att göra detta " Projekt X " större och att hålla " Lågan " uppe? :rolleyes: Mezox: HA! Där hade du rätt ! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Okey..? Projekt X? :blink: Men ååhhh... jag klarar inte av hemligheter är sjukligt nyfiken..!!! :P Så kan inte nån skicka ett Pm å berätta mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Nu börjar jag bli lite rädd :cry:. *Ryser* vad det än är, så låter det otäckt. *Ryser ännu mer* :unsure::wacko: Något otäckt? Vad kan vara otäckt? Starta om forumet möjligen. Men varför skulle de göra något som förstör för andra. Jag tror det är något bra, som förhoppningsvis gör fuska bättre. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Man kan aldrig veta... Tänk om det hemliga Projekt X går ut på att lägga ner forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.