Hoppa till innehåll

Projekt X


Adam

Rekommendera inlägg

  • Svar 199
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Soffan

Jadu... Efter att ha läst 5½ sidor med en massa tjafs om Projekt X så är jag inte alltför exalterade om själva saken. ;)

Hoppas det blir något Socialt som man kan verkligen ta nytta av. En IRL träff med de flesta? Att Admin hyr en herrgård med alla pengar han fått in och träffar sedan alla på Fuska.se's forum där? Eller de som är mycket aktiva och hjälpsamma? Såsom MeM, NesseN, # 21 och vilken jävel som helst på sidan. Eller veta om Admin är så social av sig vet jag inte. Kanske lider av Socialfobi? Vad vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget direkt svar...

 

Det kan hända imorgon, det kan hända i helgen, det kan hända nästa vecka, det kan hända någon gång i april, det kan hända i sommar.

Allt beror på hur planeringen hålls och om Mike får några oväntade arbeten.

Det kommer när det kommer helt enkelt. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jadu... Efter att ha läst 5½ sidor med en massa tjafs om Projekt X så är jag inte alltför exalterade om själva saken. ;)

Hoppas det blir något Socialt som man kan verkligen ta nytta av. En IRL träff med de flesta? Att Admin hyr en herrgård med alla pengar han fått in och träffar sedan alla på Fuska.se's forum där? Eller de som är mycket aktiva och hjälpsamma? Såsom MeM, NesseN, # 21 och vilken jävel som helst på sidan. Eller veta om Admin är så social av sig vet jag inte. Kanske lider av Socialfobi? Vad vet jag.

 

^_^

 

Fusion: Där sprack Utvecklingsgrupp-idén. Eller så skådespelar Rowyn att han inte vet. Det låter som ett mysterium, man kan inte lita på någon. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jadu... Efter att ha läst 5½ sidor med en massa tjafs om Projekt X så är jag inte alltför exalterade om själva saken. ;)

Hoppas det blir något Socialt som man kan verkligen ta nytta av. En IRL träff med de flesta? Att Admin hyr en herrgård med alla pengar han fått in och träffar sedan alla på Fuska.se's forum där? Eller de som är mycket aktiva och hjälpsamma? Såsom MeM, NesseN, # 21 och vilken jävel som helst på sidan. Eller veta om Admin är så social av sig vet jag inte. Kanske lider av Socialfobi? Vad vet jag.

 

Jaja, du försöker bara göra så att vi ska tänka på annat, nej du, du kan inte locka oss med det. ^_^

Kan det vara möjligt att Admin har anlitat dig ( Som är med i Utvecklingssgruppen ) att göra detta " Projekt X " större och att hålla " Lågan " uppe? :rolleyes:

 

Mezox: HA! Där hade du rätt ! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu börjar jag bli lite rädd  :cry:. *Ryser* vad det än är, så låter det otäckt. *Ryser ännu mer*  :unsure::wacko:

 

Något otäckt? Vad kan vara otäckt? Starta om forumet möjligen.

 

Men varför skulle de göra något som förstör för andra.

 

Jag tror det är något bra, som förhoppningsvis gör fuska bättre. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...