Hoppa till innehåll

Bästa Onlinespel

Putside

Vilket är det bästa onlinespelet tycker du ?  

245 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Blank röst, alternativen för dåliga, bästa online spelet är bara BF2.

Som sagt så är det här spel där man endast kan köra online, man kan inte ENDAST köra online på BF2.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt så är det här spel där man endast kan köra online, man kan inte ENDAST köra online på BF2.

Jaha, så du visste inte att man kunde köra mot bottar i CS? Eller ha en privatserver på WoW som ligger inom ett slutet nätverk, då är du knappast online.

Och har du testat BF2 i singleplayer, det suger **** och spelet är gjort för MP, så jag känner för att klassa det som ett MP spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha, så du visste inte att man kunde köra mot bottar i CS? Eller ha en privatserver på WoW som ligger inom ett slutet nätverk, då är du knappast online.

Och har du testat BF2 i singleplayer, det suger **** och spelet är gjort för MP, så jag känner för att klassa det som ett MP spel!

Man kör CS online via steam, inte singleplayer via steam. Lugna ner dig, jag skriver det trådskaparen har skrivit förut eftersom att några är väldigt lata och inte kan läsa igenom tråden. Privatservrar är olagliga och det är meningen att man ska köra spelet online, inget att diskutera.

Istället för att trycka ner mig så ta lite tid att läsa tråden så får ni väl för i h*lvete se varför trådskaparen valde att göra som han gjorde. ._.

well...tekniskt sätt så kan man ju spela offline på cs också :P
Ja, men trådskaparen tänkte nog på steam.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...