Gäst Zelda240 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Vilken boss gillar ni mest i OoT eller MM? Jag diggar Twinmold! :kung: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Bongo bongo (?) i OoT är rolig att lira mot =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 I majoras mask är det sista bossen MAJORAS MASK och i oot är det häxorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 I Majoras Mask e tjuren ( 2ans boss ) i snowhead temple min favorit. I Ocarina Of Time e Tvilling häxorna i sprit temple mina favoriter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 i mm så e de fisken (kommer int ihåg namnet... de va ett tag ja spela det) fattar inte varför kallar den svår... den e skitenkel oot så har vi Twinrova. kul å lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Oot: Tvilling häxorna MM: Majoras Mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Typ i OoT är det Häxorna I MM så är det tjuren i snowtemple tror jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 I OoT så är det bossen i jabu-jabus belly. eller fire temple bossen. kommer inte ihåg något namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Oot:häxorna Mm:indianen<----bara när man feircy deitys mask på sig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 oot: häxorna majoras mask: twinmold med giant mask :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) Andra bossen i Ocarina of time. Han är rolig :D Redigerat 8 April 2006 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Phantom Ganon på OoT.Det e kul med tennis fighterna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg