Inside Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Tänk er en inbyggd blue-ray och blue-thooth hankontroller och man kan koppla in 2 tv-apparater till en konsol. :cool: Jag tänker lätt köpa Ps3 och det kommer bli mycket bättre än Xbox 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 samma här :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Tänk er en inbyggd blue-ray och blue-thooth hankontroller och man kan koppla in 2 tv-apparater till en konsol. Och hur f*n vet du det? Det går bara en massa rykten som säger det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Banandosan skulle ju bort också läste jag. De skulle göra en som var mer lik xboxdosan samt att den skulle vara rörelsekänslig som revolutons. Sony kör på stort ! Har bara en sak och säga: What Nintendo makes, Sony takes! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Mallex: Du är bara för rolig... :') Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Seler: Det finns lite sanning i det. Nintendo startades 1889 alltså har alla härmat nintendo, inte för att det spelar någon roll men så är det egentligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 (redigerat) Grunden kan väl ha kommit från Nintendo, men sen valde de andra olika inriktningar, om ni förstår vad jag menar.. Playstation valde att gör så, Xbox någonting annat osv. Det fanns ju inte tv-spl och sånt 1889, vad tillverkade Nintendo då vid den tiden ? Lite Off - Topic nu ;) Redigerat 5 Maj 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Grunden kan väl ha kommit från Nintendo, men sen valde de andra olika inriktningar, om ni förstår vad jag menar.. Playstation valde att gör så, Xbox någonting annat osv. Det fanns ju inte tv-spl och sånt 1889, vad tillverkade Nintendo då vid den tiden ? Lite Off - Topic nu ;) Det var det jag menade. Nintendo började med spelkort 1889. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Har Nintedo funnits i 115 år !? Awesome Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Banandosan skulle ju bort också läste jag. De skulle göra en som var mer lik xboxdosan samt att den skulle vara rörelsekänslig som revolutons. Sony kör på stort ! What Nintendo makes Sony takes! What Microsoft creates, Sony takes! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 (redigerat) Notera att Playstation släpptes före än Xbox, notera det bara ! Redigerat 16 Maj 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg