PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Har ni provat eller spelar ni biljard eller snooker..??? Jag brukar spela biljard på skoj ibland :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Om jag har spelat biljard ? Oja ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Brukar spela biljard på "friggis"(fritidgården) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Spelar också biljard då och då på fritidsgården. Faktiskt riktigt kul! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Biljard har man lirat en del, det är faktiskt riktigt kul. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag spelade ganska mycket biljard förut men nuförtiden så gör jag det inte lika ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Brukar spela biljard på "friggis"(fritidgården) i ekerö!?jag har spelat biljard och det är super skoj!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jo jag kör lite biljard , har ett biljardbord Hemma :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Snooker verkar väldigt roligt men svårt. Måste testa det nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Spelade biljard i skolan innan dom tog bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Spelade biljard med kompisen för några år sen när jag hade ett bord här hemma, riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Polaren och jag brukar spela lite snooker... Det är grymt svårt. Bordet är ju 3 meter+, och så har jag aldrig fått in den där svingen i armen som man ska ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.