ajar Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Jag skulle gömma mig någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag skulle såklart försvara mitt kära foster-land !! vad skulle ni `?´ Exakt samma! Jag är ingen feg landsförädare och springer och gömmer mig! Om jag ska dö så kan det lika gärna vara för mitt kära Svea! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Antagligen så skulle jag flytta utomlands till något stort och mäktigt land som tex USA. Vissa här påstår att de skulle slåss för sitt land, genom att greppa tag i en kulspruta och springa ut i krig. Min fråga till er är: Hur stor chans tror ni det är att ni överlever? Förövrigt så tror inte jag att ni ens skulle våga sätta er fot utanför huset om ett krig pågick, i alla fall inte för att kriga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag skulle såklart försvara mitt kära foster-land !! vad skulle ni `?´ dö lär du göra. Snabbt. Jätte snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag skulle såklart försvara mitt kära foster-land !! vad skulle ni `?´ Hmm... Hur vet du det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag skulle sitta och fundera varför så dumma j*vlar springer ut för ett fosterland som Sverige. Patriotism är överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag skulle såklart försvara mitt kära foster-land !! vad skulle ni `?´ 1. Du är inte i när heten av att vara en soldat 2. Du kan inte skjuta 3. Du kan inte döda 4. Du är 13 år 5. Tror du seriöst att du skulle kunna vara med i ett krig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Jag skulle såklart försvara mitt kära foster-land !! vad skulle ni `?´ SVAREN: 1. Nej 2. Joo... 3. Joo det kan jag om det skulle behövas. 4. Japp 5. Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Nu påstår du att om det var krig i Sverige så skulle du alltså försvara ditt "fosterland" med vapen, med andra ord gå ut i slagfältet och kriga? Haha, du skulle aldrig ens komma på tanken att göra något sånt, då du bara är 13 år och helt enkelt saknar mod för att gå ut i krig (Ta inte illa upp). Man ser helt enkelt från en annan synvinkel där kriget väl är framme och det gäller att gå ut i strid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Jag skulle såklart försvara mitt kära foster-land !! vad skulle ni `?´ 2. Nej. Det är svårare än man tror. Många vuxna som skjuter första gången får axeln ur led på grund av rekylen. Du skulle inte kunna träffa en elefant i en korridor. 3. Nej det kan du inte, om du inte är psykiskt sjuk. Människor som är psykiskt sjuka har en spärr som hindrar dem från sådant. Visst, om man blir grymt hotad och rädd så frigör kroppen adrenalin, så man kan fly eller försvara sig mot faran. Och eftersom fienden troligtvis inte kommer använda barnsoldater, så ligger du taskigt till på den fysiska biten 4. Barnsoldater är förbjudet 5. För att du är 13 år ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Men jag går i skytte :) Och min morbror är major i militären så jag kan skapligt mycket om vapen :) Sen kan jag ju stå och avrätta krigs fångar annars ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 jag är rätt bra skytt och jag skulle inte tveka att döda nån om han/hon försökte döda mig, men visst jag skulle nog inte greppa en kulspruta bara så där och slåss för sitt land möjligtvis för min familj och släkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.