Guggo Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Nej, USA har använt två. Men jag fattar fortfarande inte... menar du att USA skall använda atombomer igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Nej, USA har använt två. Men jag fattar fortfarande inte... menar du att USA skall använda atombomer igen ? De lär tvingas göra det i framtiden, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 (redigerat) Ritningar, hemliga? Skojar ni eller. Ta och läs på till nästa gång. UK ministry of defence reveals nuclear bomb plans... Redigerat 15 Oktober 2006 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Har du tråkigt ? Bygg en atombomb ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 de kan få behöva använda dem tidigare än väntat, nordkorea har seriösta problem med omvärlden just nu, men jag hade aldrig kunnat döda någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 I ett krig skulle reptilhjärnan ta över och du skulle skjuta vartenda fiende du skulle se, rädsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 tror inte jag, jag tror de flesta inte hade haft modet att skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Det tror jag. Dessutom har de flesta inte kunskapen att skjuta. Även om det är så i filmer så är det inte bara att trycka av ( det är klart att det kommer komma ut skott, men man kommer troligtvis inte träffa något.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jag är säker på att dåliga konflikter imellan Nordkorea och USA kommer hända snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Jag är säker på att dåliga konflikter imellan Nordkorea och USA kommer hända snart... Samma här. Hoppas Nordkorea bombar USA och 3dje världskrig bryter ut. Fast dock är det 99.9% procents chans att det INTE kommer hända, men ändå. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Jag vill inte att dem bombar USA. Jag vill att dem bombar Bush! Han ska få smaka på sin egen medicin! Alltså Bush har bara orsakat ännu värre problem än vad Usama Bin Ladin och Saddam gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Ska de bomba Bush måste de bomba Washington; Washington är landets huvudstad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.