(>\_/)>/^ Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 2. Nej. Det är svårare än man tror. Många vuxna som skjuter första gången får axeln ur led på grund av rekylen. Du skulle inte kunna träffa en elefant i en korridor.Vad f*n skjuter dem med för vapen?AK5 5,56 mm bl.a har inte så vidare hög rekyl. Mauser 6.5 mm har däremot rekyl så det räcker och blir över. Det har att göra med vad det är du tänker skjuta med. @ Ämnet: Jag skulle antagligtvis kolla igenom hur allvarligt läget är. I värsta fall skulle man kunna tänka sig behöva fly landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 man tar lumpen efter gymnasiet sen sticker man för krig för sitt land om man måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Men jag går i skytte :) Och min morbror är major i militären så jag kan skapligt mycket om vapen :) Sen kan jag ju stå och avrätta krigs fångar annars ^_^ Och i din skytteklubb så skjuter ni såklart med samma vapen som riktiga soldater har? Jag tror knappast du har det som behövs (ta inte illa upp) för att skjuta av ett riktigt vapen, jag har knappast heller det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Det är stor skillnad på vapnen dem använder i krig och dem som du skjuter med... :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jag har skjutit med en AK-4 och en AK-5 å de va ingen speciell rekyl så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jason__Vorhees: Att skjuta på banor eller helt enkelt träna är inte alls samma sak som att stå framför en fiende och skjuta...Att ta livet från någon är väldigt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jason__Vorhees: Att skjuta på banor eller helt enkelt träna är inte alls samma sak som att stå framför en fiende och skjuta...Att ta livet från någon är väldigt svårt. precis. Men småungar tror att det är som i GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jason__Vorhees: Att skjuta på banor eller helt enkelt träna är inte alls samma sak som att stå framför en fiende och skjuta...Att ta livet från någon är väldigt svårt. LOL... Jag fattar att det måste va ett rent h*lvete i krig men jag skulle iaf försöka göra något för mitt land... Och dom som är största hotet just nu skulle jag inte ha något problem med att döda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 omfg. Du KAN inte göra något för ditt land. Dels för att du inte skulle kunna skjuta någon, för att fienden har vuxna soldater. Och för att du inte får. Inga barnsoldater i sverige tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 omfg. Du KAN inte göra något för ditt land. Dels för att du inte skulle kunna skjuta någon, för att fienden har vuxna soldater. Och för att du inte får. Inga barnsoldater i sverige tack. look at the africans innan du säger att barn inte kan döda vuxna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 hur mycket nytta tror du barnsoldaterna gör igentligen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Dom rensar minor,springer o dör,tar droger, fn soldater får inte skjuta barn därför är det bra att ha såna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.