Hoppa till innehåll

Kriget Är Här!

Shaddy

Rekommendera inlägg

2. Nej. Det är svårare än man tror. Många vuxna som skjuter första gången får axeln ur led på grund av rekylen. Du skulle inte kunna träffa en elefant i en korridor.

Vad f*n skjuter dem med för vapen?

AK5 5,56 mm bl.a har inte så vidare hög rekyl.

Mauser 6.5 mm har däremot rekyl så det räcker och blir över.

Det har att göra med vad det är du tänker skjuta med.

@ Ämnet: Jag skulle antagligtvis kolla igenom hur allvarligt läget är. I värsta fall skulle man kunna tänka sig behöva fly landet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 476
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Men jag går i skytte  :)  Och min morbror är major i militären så jag kan skapligt mycket om vapen :)  Sen kan jag ju stå och avrätta krigs fångar annars ^_^

Och i din skytteklubb så skjuter ni såklart med samma vapen som riktiga soldater har? Jag tror knappast du har det som behövs (ta inte illa upp) för att skjuta av ett riktigt vapen, jag har knappast heller det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jason__Vorhees: Att skjuta på banor eller helt enkelt träna är inte alls samma sak som att stå framför en fiende och skjuta...Att ta livet från någon är väldigt svårt.

precis. Men småungar tror att det är som i GTA

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jason__Vorhees: Att skjuta på banor eller helt enkelt träna är inte alls samma sak som att stå framför en fiende och skjuta...Att ta livet från någon är väldigt svårt.

LOL... Jag fattar att det måste va ett rent h*lvete i krig men jag skulle iaf försöka göra något för mitt land... Och dom som är största hotet just nu skulle jag inte ha något problem med att döda...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

omfg. Du KAN inte göra något för ditt land. Dels för att du inte skulle kunna skjuta någon, för att fienden har vuxna soldater. Och för att du inte får. Inga barnsoldater i sverige tack.

look at the africans innan du säger att barn inte kan döda vuxna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...