Darkdevil Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 väldigt mycke nytta fast det är jävligt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 I Waffen-SS värvade man 15 åringar så om det blir krig kan jag väl vara med i nån guerilla styrka som heter Nya-SS eller nåt ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 I Waffen-SS värvade man 15 åringar så om det blir krig kan jag väl vara med i nån guerilla styrka som heter Nya-SS eller nåt ^_^ men ss är ju en nazist pryl antagligen inget för sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vergil3 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Tror inte att det är så många här som vågar döda för sitt land.. Empatin och sympatin tar över din hjärna och därför tror jag ej många här skulle våga döda en människa.. När du håller ett vapen mot en annan människa så kommer genast tankar som dessa upp; "har han barn?, vart är hans familj? tänk om han har lämnat sina kära? tänk om han är en jätte snäll människa" o.s.v. Vill ni bevisa att ni kan döda en människa för att försvara ert land så råder jag er att gå ut på natten och skydda folk från att bli våldtagna och rånade. Genom att göra detta så försvarar du ditt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 I Waffen-SS värvade man 15 åringar så om det blir krig kan jag väl vara med i nån guerilla styrka som heter Nya-SS eller nåt ^_^ Nee, men ändå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 I Waffen-SS värvade man 15 åringar så om det blir krig kan jag väl vara med i nån guerilla styrka som heter Nya-SS eller nåt ^_^ Vad vet så var åldersgränsen i Waffen-SS 18. Alla under var med i Hitler-jugend, en slags nazistisk scoutkår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 I Waffen-SS värvade man 15 åringar så om det blir krig kan jag väl vara med i nån guerilla styrka som heter Nya-SS eller nåt ^_^ Ja... Men Hitler-Jugend var som in inkörningsportal till SS och SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Visserligen bildades ju 12.SS-Panzer-Division Hitlerjugend, som stog under befäl av SS-Brigadeführer Fritz Witt. Men det betyder inte att alla Hitler jugend barn blir medlemmar i SS eller SA, det var vanligare att de gick med i den vanliga armén Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 När barnen börjar läsa tidningen så börjar dom hata Sverige, och då vill dom verkligen inte slåss för sitt fosterland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) När barnen börjar läsa tidningen så börjar dom hata Sverige, och då vill dom verkligen inte slåss för sitt fosterland. Jag älskar mitt Svea! Redigerat 5 Juni 2006 av Jason__Voorhees Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 vad jag vet så hatar jag (nästan) ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vergil3 Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Eftersom ingen såg mitt inlägg så skriver jag det igen: Tror inte att det är så många här som vågar döda för sitt land.. Empatin och sympatin tar över din hjärna och därför tror jag ej många här skulle våga döda en människa.. När du håller ett vapen mot en annan människa så kommer genast tankar som dessa upp; "har han barn?, vart är hans familj? tänk om han har lämnat sina kära? tänk om han är en jätte snäll människa" o.s.v. Vill ni bevisa att ni kan döda en människa för att försvara ert land så råder jag er att gå ut på natten och skydda folk från att bli våldtagna och rånade. Genom att göra detta så försvarar du ditt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.