Hoppa till innehåll

Kriget Är Här!


Shaddy

Rekommendera inlägg

På cs så klickar man på en knapp så avfyrar man ett sniper skott på huvudet hur enkelt som helst... Och tänk inte att det är Bf2 så att man bara springer runt och pepprar sönder någon. Det är inte enkelt, du tål inte 50skott som man gör  cs.

 

Vad f*n är det där för dum fråga!?

 

Ärligt nu, dem som tror att krig är som CS måste verkligen tänka om.

När man spelar CS blir man skjuten flera gånger utan att det händer något, blir du skjuten en gång i ett verkligt krig, så är smärtan outhärdligt!

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 476
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

I h*lvete heller att Cs är som verkliga livet. I Cs är allt kliniskt rent och inga döende soldater som skriker. Inga panik, ångest eller någon annan av de hemska känslor som jag antar att krig framkallar. Rexxirt jag håller verkligen med dig, f*n vad less jag är på alla ni som säger att ni skulle ta ett gevär och skjuta. Ni har förmodligen inte ens hållit i ett luftgevär, hur f*n ska ni kunna pricka ngt? Hur f*n ska ni kunna klara att döda någon, någon verklig levande människa?

 

Om man har ett vapen och är hotad för sitt liv så försöker man nog döda den personen som försöker döda en, det är inte lätt men om man verkligen måste så kan du ge f*n i att man försöker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan ju bara säga till er som tror att det är bara så enkelt som att ta tag i ett gevär att börja skjuta att så är det inte! Vapnena som används väger mellan 5-10 kilo, vilket barn orkar gå runt och bära på ett sådant? Tacka f*n för att det är svårt att pricka också!

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan ju bara säga till er som tror att det är bara så enkelt som att ta tag i ett gevär att börja skjuta att så är det inte! Vapnena som används väger mellan 5-10 kilo, vilket barn orkar gå runt och bära på ett sådant? Tacka f*n för att det är svårt att pricka också!

 

Ja, då får man väl ta lite knivar och kasta i från fönster och liknande då, eller bara få tag i en pistol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan ju bara säga till er som tror att det är bara så enkelt som att ta tag i ett gevär att börja skjuta att så är det inte! Vapnena som används väger mellan 5-10 kilo, vilket barn orkar gå runt och bära på ett sådant? Tacka f*n för att det är svårt att pricka också!

 

Det där måste vara det mest idiotiska jag nånsin har hört ! HERREGUD! tror du på det själv att du kan ta några knivar o kasta från ett fönster o döda en eller? vad f*n tänker du med? ALLTSÅ HERREGUD JA BLIR TOKIG !!! h*lvete
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan ju bara säga till er som tror att det är bara så enkelt som att ta tag i ett gevär att börja skjuta att så är det inte! Vapnena som används väger mellan 5-10 kilo, vilket barn orkar gå runt och bära på ett sådant? Tacka f*n för att det är svårt att pricka också!

 

Jag menar inte att du ska stå i från 10 0000 våningen och kasta ner en kniv så att den träffar rakt i hjärtat. Men om du kastar knivar och sådant i självförsvar, så sinkar du i alla fall motståndarna så att du kan fly.

Redigerat av Dolphin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan ju bara säga till er som tror att det är bara så enkelt som att ta tag i ett gevär att börja skjuta att så är det inte! Vapnena som används väger mellan 5-10 kilo, vilket barn orkar gå runt och bära på ett sådant? Tacka f*n för att det är svårt att pricka också!

 

sinka ner så att man kan fly? <_< tror du själv att en soldat går själv eller inte har nått gevär med sig lr? <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan ju bara säga till er som tror att det är bara så enkelt som att ta tag i ett gevär att börja skjuta att så är det inte! Vapnena som används väger mellan 5-10 kilo, vilket barn orkar gå runt och bära på ett sådant? Tacka f*n för att det är svårt att pricka också!

 

 

Jo visst har han det, men om han blir sårad så kan han ju inte springa efter dig och skjuta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...