Fusion Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 (redigerat) På cs så klickar man på en knapp så avfyrar man ett sniper skott på huvudet hur enkelt som helst... Och tänk inte att det är Bf2 så att man bara springer runt och pepprar sönder någon. Det är inte enkelt, du tål inte 50skott som man gör cs. Vad f*n är det där för dum fråga!? Ärligt nu, dem som tror att krig är som CS måste verkligen tänka om. När man spelar CS blir man skjuten flera gånger utan att det händer något, blir du skjuten en gång i ett verkligt krig, så är smärtan outhärdligt! Redigerat 31 Oktober 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Exakt, när man blir skjuten på CS så springer man som om man har tagit 100 kofein tabletter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Det är bara för att det är ett dataspel. Hade datorspel varit som i verkligheten hade de varit alldelles för svåra. Dessutom tror jag att folk som spelar de redan förstår att det inte går till så i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 I h*lvete heller att Cs är som verkliga livet. I Cs är allt kliniskt rent och inga döende soldater som skriker. Inga panik, ångest eller någon annan av de hemska känslor som jag antar att krig framkallar. Rexxirt jag håller verkligen med dig, f*n vad less jag är på alla ni som säger att ni skulle ta ett gevär och skjuta. Ni har förmodligen inte ens hållit i ett luftgevär, hur f*n ska ni kunna pricka ngt? Hur f*n ska ni kunna klara att döda någon, någon verklig levande människa? Om man har ett vapen och är hotad för sitt liv så försöker man nog döda den personen som försöker döda en, det är inte lätt men om man verkligen måste så kan du ge f*n i att man försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 (redigerat) Jag kan ju bara säga till er som tror att det är bara så enkelt som att ta tag i ett gevär att börja skjuta att så är det inte! Vapnena som används väger mellan 5-10 kilo, vilket barn orkar gå runt och bära på ett sådant? Tacka f*n för att det är svårt att pricka också! Redigerat 30 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Jag kan ju bara säga till er som tror att det är bara så enkelt som att ta tag i ett gevär att börja skjuta att så är det inte! Vapnena som används väger mellan 5-10 kilo, vilket barn orkar gå runt och bära på ett sådant? Tacka f*n för att det är svårt att pricka också! Ja, då får man väl ta lite knivar och kasta i från fönster och liknande då, eller bara få tag i en pistol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Jag kan ju bara säga till er som tror att det är bara så enkelt som att ta tag i ett gevär att börja skjuta att så är det inte! Vapnena som används väger mellan 5-10 kilo, vilket barn orkar gå runt och bära på ett sådant? Tacka f*n för att det är svårt att pricka också! Det där måste vara det mest idiotiska jag nånsin har hört ! HERREGUD! tror du på det själv att du kan ta några knivar o kasta från ett fönster o döda en eller? vad f*n tänker du med? ALLTSÅ HERREGUD JA BLIR TOKIG !!! h*lvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 (redigerat) Jag kan ju bara säga till er som tror att det är bara så enkelt som att ta tag i ett gevär att börja skjuta att så är det inte! Vapnena som används väger mellan 5-10 kilo, vilket barn orkar gå runt och bära på ett sådant? Tacka f*n för att det är svårt att pricka också! Jag menar inte att du ska stå i från 10 0000 våningen och kasta ner en kniv så att den träffar rakt i hjärtat. Men om du kastar knivar och sådant i självförsvar, så sinkar du i alla fall motståndarna så att du kan fly. Redigerat 31 Oktober 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag kan ju bara säga till er som tror att det är bara så enkelt som att ta tag i ett gevär att börja skjuta att så är det inte! Vapnena som används väger mellan 5-10 kilo, vilket barn orkar gå runt och bära på ett sådant? Tacka f*n för att det är svårt att pricka också! sinka ner så att man kan fly? <_< tror du själv att en soldat går själv eller inte har nått gevär med sig lr? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Han menar nog om man inte har en med sig pga olika anledningar. Sen, Dolphin, det låter orealistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag kan ju bara säga till er som tror att det är bara så enkelt som att ta tag i ett gevär att börja skjuta att så är det inte! Vapnena som används väger mellan 5-10 kilo, vilket barn orkar gå runt och bära på ett sådant? Tacka f*n för att det är svårt att pricka också! Jo visst har han det, men om han blir sårad så kan han ju inte springa efter dig och skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 men hur stor chans är det att du träffar honom med eggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.