Xade Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag skulle Tagit en Pistol / Svärd . Och Krigit för mitt Land . ^^ :) Det är inte problemet. Jag klarar det psykiskt, men inte fysiskt. Man skulle nog bli skjuten innan man hunnit göra något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Ni skulle inte våga röra ett j*vla vapen, så säg sanningen istället. Hallå du jag är född där.Adopterad därifrån när jag var 5 veckor. Åkte tillbaka dit förra året hela maj och tittade runt lite. Var bl.a i Halong Bay där en James Bond film spelats in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag skulle Tagit en Pistol / Svärd . Och Krigit för mitt Land . ^^ :) jag skulle nog säga att jag klarar det fysiskt men inte psykiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Om jag var myndig så skulle jag kämpa in i det sista för mitt land! du älskar värlkligen ditt land.. :) jag älskar också sverige.. fast kanske inte så jag skulle springa in i en hel... rysk arme och peppra.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag skulle Tagit en Pistol / Svärd . Och Krigit för mitt Land . ^^ :) Med din korrumpterade världsbild betvivlar jag det inte. Jag antar att du hela tiden intalar dig att alla fiender är onda människor skickade hit av s*tan för att sprida terror och skräck. sanningen är dock att varje vanlig soldat antagligen är en rädd stackare som tvingats ifrån sin familj och ut i kriget, och om man dödar han dödar man inte bara en soldat, utan man förgör ett helt liv. Om du bara inser det så borde du inte vara lika självsäker längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag hade försökt gömma mig och deltagit så lite som möjligt i kriget. Försökt rymma ut ut landet. Jag hade inte krigat för mitt land, om man gör det är chansen stor att man dör. Speciellt om kriget varar länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Skulle fly långt bort :lol: Irak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 var är kriget? Hallå kriget var e du? Jag märker inte av något förbannat krig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 var är kriget? Hallå kriget var e du? Jag märker inte av något förbannat krig! Det är inte här i Sverige än och det ska vi vara glada för. Vill du ha krig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Om kriget kom, skulle jag försöka få tag i så mycket vapen som möjligt. Sedan skulle jag åka och gömma mig någonstans, kanske någon stuga i norr där aldrig någon är. Sen skulle jag skjuta alla som kom dit, försvara mig så länge det gick. Eller åtminståne försöka :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 var är kriget? Hallå kriget var e du? Jag märker inte av något förbannat krig! För det första: Nej, jag vill inte ha något förbannat krig om nu inte jag får leda det. För det andra: Varför ska vi vara glada för att vi inte har krig i Sverige för? Om det skulle bli krig i Sverige så skulle jag bli rik. För det tredje: tjohenare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Varför vi ska vara glada? Jag vet inte med dig, men jag vill gärna inte bli bombad eller skjuten till döds. Jag vill inte heller sluta leva det liv jag har och fly från min perfekta tillvaro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.