tHOORd Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Varför vi ska vara glada? Jag vet inte med dig, men jag vill gärna inte bli bombad eller skjuten till döds. Jag vill inte heller sluta leva det liv jag har och fly från min perfekta tillvaro... Så med andra ord tycker du att jag ska vara glad för att du inte ska bli bombad o skjuten till döds? Tror nog att det skulle tillfredställa mig en aning mer faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Du, tHOORd, hur skulle du bli rik på krig? Är du VD för ett vapentillverkar företag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Slagits för mitt land! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Suck.... kommer det ett litet knott till och säger att de skall slåss så hänger jag mig i headsetsladden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 skulle gå till min lärare för han har gått i lumpen i några år och han har en vapen så han kan skydda mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Suck.... kommer det ett litet knott till och säger att de skall slåss så hänger jag mig i headsetsladden Jag ska slåss ^_^ lol xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 *hänger sig med sladden* liiiiiiite seriös kan du väll vara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag skulle ha hoppat in i pansrvagnen och get utt order till resten av truppen :P :medieval: . oj vad farligt att dö det gör man för eller senare än då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag skulle såklart försvara mitt kära foster-land !! vad skulle ni `?´ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 jag kom på en sak alla säger ju att vi inte skulle ha en chans utan utbildning men det behöver inte vara så man kan ju skaffa sig ett gevär med kikarsikte och ligga på ett säkert avstånd och plocka dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 jag kom på en sak alla säger ju att vi inte skulle ha en chans utan utbildning men det behöver inte vara så man kan ju skaffa sig ett gevär med kikarsikte och ligga på ett säkert avstånd och plocka dom Du har bättre förutsättningar i livet med en bra utbildning. Du kan dö fast man gör som du säger. *Bazoooka Bang, du är dö* :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 jag kom på en sak alla säger ju att vi inte skulle ha en chans utan utbildning men det behöver inte vara så man kan ju skaffa sig ett gevär med kikarsikte och ligga på ett säkert avstånd och plocka dom jag vet man kan alltid dö i krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.