27Caramele Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 jag skrev fel. jag menade bakgrunder, hur jag gör bakgrunder. viseligen har jag redan en bakgrund på min avatar men jag vill veta hur jag gör bakgrund som tillexempel, fusion's bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 jag skrev fel. jag menade bakgrunder, hur jag gör bakgrunder. viseligen har jag redan en bakgrund på min avatar men jag vill veta hur jag gör bakgrund som tillexempel, fusion's bakgrund Med brushes eller filter?Du har inte svarat på det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) jag skrev fel. jag menade bakgrunder, hur jag gör bakgrunder. viseligen har jag redan en bakgrund på min avatar men jag vill veta hur jag gör bakgrund som tillexempel, fusion's bakgrund Vill du ha som min bakgrund, siåfall behöver du brushes. ;)Man kan ladda ner det på t.ex Deviantart.com, men du, vilket Photoshop använder du? EDIT! Vill du t.ex lära dig göra detta? http://img216.imageshack.us/img216/5330/fusionska6qf.jpg Redigerat 25 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 jag skrev fel. jag menade bakgrunder, hur jag gör bakgrunder. viseligen har jag redan en bakgrund på min avatar men jag vill veta hur jag gör bakgrund som tillexempel, fusion's bakgrund jag använder photoshop elements 4.0asså ja, jag vill ha som din fast det var ju bara ett exempel a! det skulle jag vilja lära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 jag skrev fel. jag menade bakgrunder, hur jag gör bakgrunder. viseligen har jag redan en bakgrund på min avatar men jag vill veta hur jag gör bakgrund som tillexempel, fusion's bakgrund Photoshop elements är nog inte det man förväntat sig.Jag tror inte det blir så bra då. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Är photoshop elements ett utav dem äldre versionerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Är photoshop elements ett utav dem äldre versionerna? Om jag inte minns fel så är det nytt men det är en gratisversion av photoshop. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 gratis är det inte men det är inte till samma saker som photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 är det bätre eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 är det bätre eller inte Tror inte att det är bättre, eftersom det ser ut som att du inte har alla verktyg som de vanliga PS har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 som ni säger brushers eler filter. ja, jag har bara filter. jag har ingen anning om vad en brushers är(på photoshop) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Ta ett titt på några tutorials, där lär du dig kanske vad brushes är..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.