-=jedi knight=- Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Men.. Vad går det ut på ? Det får du själv bestämma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Men! Jag har en undrand kring spelet. Är spelet roligare utan Wi-Fi? Är det roligare med Wi-Fi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Jag vet ej vad det går ut på för jag har bokat spelet ska få det när det kommer ut . =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam_ds Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 ska köpa det när det kommer ut (längtar as mkt efter det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag bokade det idag :P Så jag ska åka in i stan och köpa det imorgon. ._. Harpig, jag får din Friend Code, du kan nog gissa vem jag är. ._.' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag bokade det idag :P Så jag ska åka in i stan och köpa det imorgon. ._. Harpig, jag får din Friend Code, du kan nog gissa vem jag är. ._.' Öhh...Eve?Nä omöjligt... Du kallade mig Harpig! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hur gör man för att köra med andra? Hur kommer man till andra städer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag bokade det idag :P Så jag ska åka in i stan och köpa det imorgon. ._. Harpig, jag får din Friend Code, du kan nog gissa vem jag är. ._.' Jag är Eve. I alla fall, har betalat första huset nu. Jag ska starta en fruktodling! Tror jag. Jag är pank -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag med :P. Köpt massa saker på internet. P.S Ge mig din FC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag har öppnat portarna för dig, öppna nu dina om du vill att jag ska komma. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Låter riktigt kul =/ Hur köper man saker på internett ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Ska lätt köpa det! Var o provspela det idag det ägde!! :D Kan vi inte fråga Admin om han kan öppna en tråd där alla meddlemmar som vill kan skriva in sin stad och friend code? Redigerat 1 April 2006 av Heaz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg