Perminator Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Så du tycker det verkar gay att vara gay? XD Lol (/\_/\]/*, jag kan hålla med dig om att naturens motiv när den gjorde att människor av samma kön kan känna dragning till varandra är ganska dunkla (av självklara skäl). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 En av min mors vänner är homosexuell och gift tillsammans med en annan man i snart tio år. Jag tycker det är helt normalt, och respekterar honom. Förstår riktigt inte varför alla säger att det är så fel med att vara homosexuell, alla är olika och så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 man kan inte kalla det normalt, oavsett om man respekterar det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 man kan inte kalla det normalt, oavsett om man respekterar det eller inte. Det är det som ingen här förstår... -.-´ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 inte normalt iaf men dom får göra som dom vill. Fast något jag har emot med det är ifall dom skulle adoptera barn.. gör dom det så tänker dom nog inte så mycket på barnet isåfall -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 ett barn/en tonåring skulle bli så mobbad av att ha 2 pappor/2 mammor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 ett barn/en tonåring skulle bli så mobbad av att ha 2 pappor/2 mammor. Ja :( Det är bland annat därför jag inte tycker att homosexuella ska få adoptera barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Har inget emot homosexuella. Det finns många homofober i min klass men jag är inte en av dem.och som alla andra säger man kan inte kalla det normalt och absolut inte naturligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 ett barn/en tonåring skulle bli så mobbad av att ha 2 pappor/2 mammor. Barn härmar vuxna. Om ni driver en likadan hetskampanj inför era barn kommer de säkert att mobba andra med två föraldrar av samma kön. Det att barn mobbar är i grund och botten föräldrarnas fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 ett barn/en tonåring skulle bli så mobbad av att ha 2 pappor/2 mammor. Men själklart säger man ju till sitt barn att det är MAN-KVINNA som är det "normala" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perminator Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Nej. Det behövs inte om barnet är uppfostrat av man-kvinna, eftersom de ej är vana något annat blir det "det normala". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) Så vi säger 1 på 10000 har mammor/pappor, o de tycker 1 på var 10000:e är normalt.. jag är imot homoadoption för barnets skull. Oavsett hur man ser det så skulle barnet få det jobbigt för det. Redigerat 9 Juni 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.