Hoppa till innehåll

Homosexualitet


kola_king

Rekommendera inlägg

Gäst Helgon

Jag har inget emot homosexualitet. Däremot har jag något emot alla slags personer som missbrukar, förnedrar orden bög, eller lespisk.

 

"j*vla bög!"

"Uwh, din lebb!"

 

Dem används för ofta i fel sammanhang.. :3

 

Jasså, du älskar det darföratt?

Ogillar när folk går och säger;

 

"Hej, din j*vla bög."

 

Som om det vore något fel att vara bög, homosexuell?

Förstår inte varför det skulle vara ett själsord? Samma sak med CP, är det något fel? Varför just CP, kan man inte börja missbruka ordet förkylning!?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 234
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har inget emot homosexualitet. Däremot har jag något emot alla slags personer som missbrukar, förnedrar orden bög, eller lespisk.

 

"j*vla bög!"

"Uwh, din lebb!"

 

Dem används för ofta i fel sammanhang.. :3

 

Varför säga "järnspikar också". s*tan,h*lvete,bajs,röv,arsle,k*k,fitta osv. Varför skulle dessa ord vara något dåligt för?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag hatar inte homosexuella personer men jag tycker illa om att de är homosexuella. Jag tror inte på att man är naturligt homosexuell utan att vissa personer bestämmer sig för att vara det för att de tror att de är födda så.

 

På tal om förnedrande ord som bög och lebb så tycker jag att de används bara som förolämpning. Om jag skulle kalla någon bög så menar jag det inte bokstavligen utan jag skulle bara säga så då för att förolämpa. Precis som att använda ordet idiot istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

I samhället är det fel på attityden om man anser att bög och flata är lämpliga skällsord. Idiot är ett ord som inte syftar direkt på någon folkgrupp, men bög/flata syftar direkt på de homosexuella.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är sjukt.

 

Enligt mig är det en sjukdom.

 

Att de adopterar barn är helt oacceptabelt. Alla barn har rätt till en mamma av kvinnligt kön och en pappa av manligt kön.

 

Håller fullständigt med dig... Jag tycker synd om barnen... Hur kul kan det vara att ha två morsor typ eller två farsor :huh: Det skulle ju alldrig accepterats förr...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Det är visst nåt fel med homosexuella.

Om homosexualitet vore rätt skulle vi dö ut.

 

Homosexualitet är en hormon sjukdom typ.

 

Så ja på sätt o vis har de en sjukdom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...