Hoppa till innehåll

Vem ska vinna riksdagsvalet 2006?  

159 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vi kan få ett perfekt samhälle, men det kommer ta tid. Om en någorlunda stor förändring dyker upp som är bra för de med lite pengar och dåligt för de med mycket, kommer de med mycket pengar att klaga en massa tills de ändrar beslutet. Därför måste man göra små förändringar i taget så att de inte påverkar så mycket, men efter att man gjort en massa små förändringar så har skillnaden sen innan blivit ganska stor.

• Svar 581
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Nu står det lika...

Min röst faller på Sossarna, för att jag gillar deras politik och så är det kul att trampa högerextremisterna på tårna.

Gäst kaktus-mannen
Skrivet

SVERIGEDEMOKRATERNA FÖRIHELVETTI! visst jag betedde mig omoget där men tycker dom skulle vinna

Skrivet

SVERIGEDEMOKRATERNA FÖRIHELVETTI! visst jag betedde mig omoget där men tycker dom skulle vinna

Ja! :) Håller med dig! Man får ju inte bete sig "rasistiskt" här så jag ska nog ändå försöka hålla lungnet ialla fall :P
Gäst Perisoreus
Skrivet

De stora pensionsavgångarna kommer att rasera Sveriges ekonomi, om vi inte får arbetskraft utifrån. Sverigedemokraternas politik är bara en missnöjespolitik som man inte kan leda ett rike med. Vad för nytta har svenskarna av sverigedemokraterna? Vi skulle internationellt bara framställas i dåligt ljus och möjligtvis drabbas av bojkotter och sanktioner.

Skrivet

Jag röstade på Miljöpartiet för att jag tror att om de vinner så kommer miljön och naturen se bättre ut i Sverige, och jag hoppas att det blir mindre nedskräpning!

Gäst Sandkaka
Skrivet

Visst beter du dig omoget.

Motivation tack! Ge exempel på något bra i deras politik!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...