Hoppa till innehåll

Riksdagsval 2006.


Boffaroffe
 Dela

Vem ska vinna riksdagsvalet 2006?  

159 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst newnameguy

Tyvärr verkar det som att Sossarna kommer att vinna, hoppas dock på att det blir Moderaterna... för att det har mycket ekomomiska mål, som t.ex. Att sänka skatterna!

och jag gillar deras partiledare som person... Frederik Reinfeld!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 581
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hahaha ;P

 

Blir spännande att se hur alliansen förvaltar sin seger under de kommande åren nu. (:

 

Mmm...det SKA BLI MYCKET Spännande...

 

Personligen tror jag inte att de kommer att hålla längre än denna 4-årsperiod.

Alla arbetslösa kommer att lida av deras styre om de får som de vill...och då ryker de i nästa val.

 

Finns bättre ställen att ta bort skattepengar från än A-Kassan....blir skönt när nästa val är och de blir avsatta. Skulle inte vilja bli arbetslös under deras styre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänstern hade sin valvaka på Sheraton och dom visste nog att dom skulle förlora som därför satte dom nog sprätt på hela stadskassan. Göran röstade på moderaterna för att han skulle gå i pension anyway, och då passar ju sänkt fastighetsskatt bra. Vem vet, bara en teori..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahaha ;P

 

Blir spännande att se hur alliansen förvaltar sin seger under de kommande åren nu. (:

 

Nu hänger jag inte med.

Du ville att moderaterna skulle vinna valet, men nu vill du att dem ska förlora valet om 4 år.

Hurså?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...