zeldahero Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 hej.. ja undrar om nån har ett tips hur man kan få umbreon på ett snabbt sätt!.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Träna ass mycket i mörker har jag för mej annat sätt finns inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 helt rätt ge den mycket vänskap på natten så får du den inomkort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 du ska ge den mycket vänska poch lvla minst en gång på natten, för vänskap ge den till ex en klippning, inte låta dö i strid, bara gå omkring med den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 med mörker, menar ni på natten eller i mörka grottor ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Om du läser hela tråden så ser du att både hedman_100 och Larath har skrivit att det är på natten. Vizzkazz, du spammar för mycket, du behöver inte svara på varenda tråd i forumet, och dessutom med inlägg som inte tillför tråden något. Du har tre varningar för nuvarande, och det är inte konstigt. (förlåt moddar att jag råkade vara en minimodd nu, men jag tröttnade.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 ehh det räcker att man klipper hah sen så levlar han en gång så ahr du umbreon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 lvl på natten MEN den får inte svimma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 snabbaste sättet är nog att bara cykla runt typ goldenrod, min kompis hann 2000 varv innan den blev glad nog. lvl på natten MEN den får inte svimma får den visst, men den tappar i gladhet då och det tar längre tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Ge den en potion typ 10 ggr fast det inte går och levla den (på natten) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Ge den en potion typ 10 ggr fast det inte går och levla den (på natten) trodde inte det gick att ge potion om dom har fullt liv, det står väl this pokemon is already at full health eller någe sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 hej.. ja undrar om nån har ett tips hur man kan få umbreon på ett snabbt sätt!.. <_< byt till dig den. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg