nico Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 ska inte dit i år iaf men någon gång ska jag dit det har jag bestämt mig för! känner dessutom en av cheferna på Elmia så räknar med att komma in ganska gratis...;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Hehe, synd att ni inte kmr! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Typiskt att Dreamhack ligger så långt borta för mig. Men jag ska iaf gå på Rixhack som hålls på Svenska mässan i göteborg. Där kostar det bara 500kr. Försöker bara klura ut hur jag ska få dit min dator, allt får liksom inte plats i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Det blev tydligen inget köp i natt för mina kompisar, så jag hoppar oxå. Det blir till vintern istället. Jag vill inte åka dit själv, lixom. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Det var så med min kompis! han villei nte åka iväg ensam, så jag följe med :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Orka DH Det ska ju va ett Lan i pite som kommer vara större :o ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Dreamhack blir en samlingsplats för fuskas medlemmar... Hursomhelst, jag ska inte gå. Får väl hoppas på det om några år ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 samma här zimens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Jag tänkte gå, men päronens semesterplaner pajade allting -.- Får se om det blir DHW för mig istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.