DDDD Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 varför för man inte fm i vissa forum som i allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Dom har väll gjort så att man inte får för mycket FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 men det är ändå ganska onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Är det ju inte. Alla skulle ju spamma ner Allmänt om det vore så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Ja det skulle göra och det är ju inte roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 men det är ändå ganska onödigt Det är ju lätt att spamma mer Allmänt. Bara öppna trådar och säga: Vilken färg har ni på erat hår? Gillar ni Coola mer än fanta eller fanta mer än coola? Det är ju spamm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 njaaa det är ju sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 men det är ändå ganska onödigt du spammar själv ner massa forumförut gjorde du någon tråd "xbox eller ps2?" du kunde ju göra omröstningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 men det är ändå ganska onödigt Det hör väll inte till saken?För övrigt håller jag med att det blir ett enkelt mål för spammare, man kan ju skriva om vad som helst. Men man borde få FM i Debatt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Eftersom dessa ämnen klassas som övriga, eftersom detta forum handlar mest om att diskutera spel och liknande, därför får man Fm i spel & konsoll forumet medans man inte får i de övriga ( Som t.ex debatt, Musik & Media osv.. ) Men sen håller jag med Mezox, man borde få Fm i debatt forumet, eftersom där är man ganska seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 men det är ändå ganska onödigt Haha, det kom ju från rätt person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Andledningarna va förnodligen: Det blev massa inlägg t.ex: "Jag gillar den", "nej" "jag kanske gör en imon". Dessa exempel komemr från forumet FuskaMynt. Sedan blev det ju samma sak i allmänt, fast med lekar då. Sedan så har ju Admin lagt till dom forumet för att man ska kunna snacka om mnågot annat än spel och konsoler, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.