Hoppa till innehåll

Nya Saker I Affären

Rekommendera inlägg

Jag tycker ni borde skaffa typ om man har 50,000 fuskamynt så får man 216 dagars pro 2 och 20 lajv på lunarstorm , om det är möjligt?

Också om nån annan medlem har nån annan sak som dom undrar om man kan sätta in i affären skriv då!

Redigerat av jerkakamel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Jag tycker ni borde skaffa typ om man har 50,000 fuskamynt så får man 216 dagars pro 2 och 20 lajv på lunarstorm , om det är möjligt?

Också om nån annan medlem har nån annan sak som dom undrar om man kan sätta in i affären skriv då!

Lunarstorm & Fuska.se har inget med varandra att göra. En usel idé. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vad tusan är det för nåt? Äh, det var en dålig idé i alla fall.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

Dom kan ändå skaffa den funktionen, för det finns ju o göra typ SMS script som gör att man kan få pro 2 o sånt gratis på LunarStorm.se men hur man gör vet jag inte

Herregud, stick till Lunarstorm istället. >.<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Dom kan ändå skaffa den funktionen, för det finns ju o göra typ SMS script som gör att man kan få pro 2 o sånt gratis på LunarStorm.se men hur man gör vet jag inte

Det du menar är att försöka med olagligheter på en annan sida genom att fråga på denna sida. Du är inte lite dum va? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han menar att man ska ha ett script som skickar sms:et.

Men dålig idé.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...