jerkakamel Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 (redigerat) Jag tycker ni borde skaffa typ om man har 50,000 fuskamynt så får man 216 dagars pro 2 och 20 lajv på lunarstorm , om det är möjligt? Också om nån annan medlem har nån annan sak som dom undrar om man kan sätta in i affären skriv då! Redigerat 29 Mars 2006 av jerkakamel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Jag fattar inte vad du menar. Detta är mitt tusende inlägg om någon undrar föressten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Jag tycker ni borde skaffa typ om man har 50,000 fuskamynt så får man 216 dagars pro 2 och 20 lajv på lunarstorm , om det är möjligt? Också om nån annan medlem har nån annan sak som dom undrar om man kan sätta in i affären skriv då! Lunarstorm & Fuska.se har inget med varandra att göra. En usel idé. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Jag tycker ni borde skaffa typ om man har 50,000 fuskamynt så får man 216 dagars pro 2 och 20 lajv på lunarstorm , om det är möjligt? Också om nån annan medlem har nån annan sak som dom undrar om man kan sätta in i affären skriv då! Men vad tusan är det för nåt? Äh, det var en dålig idé i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Dom kan ändå skaffa den funktionen, för det finns ju o göra typ SMS script som gör att man kan få pro 2 o sånt gratis på LunarStorm.se men hur man gör vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Dom kan ändå skaffa den funktionen, för det finns ju o göra typ SMS script som gör att man kan få pro 2 o sånt gratis på LunarStorm.se men hur man gör vet jag inte Herregud, stick till Lunarstorm istället. >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Fuska.se och Lunarstorm har ingenting gemensamt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Lunar är en chatt sajt fuska.se är en fusk och forum sajt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 asså jag fattar ingen ting iaf dra till lunarstorm istället :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Dom kan ändå skaffa den funktionen, för det finns ju o göra typ SMS script som gör att man kan få pro 2 o sånt gratis på LunarStorm.se men hur man gör vet jag inte Det du menar är att försöka med olagligheter på en annan sida genom att fråga på denna sida. Du är inte lite dum va? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Dom kan ändå skaffa den funktionen, för det finns ju o göra typ SMS script som gör att man kan få pro 2 o sånt gratis på LunarStorm.se men hur man gör vet jag inte Han menar att man ska ha ett script som skickar sms:et.Men dålig idé. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 *Tråd låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg