Hoppa till innehåll

Zelda Ocarina Of Time Spelet


mag_net_
 Dela

Rekommendera inlägg

Japp, Nu ede så att jag rotade i mina gamla saker i källaren då jag hittade mitt gamla nintendo 64. Jag började spela zelda Ocarina Of Time och klarade mig rätt så bra tills jag hade klarat grott templet när man e liten..

 

Jag har 2 frågor bara.. Hur kommer man upp till toppen av death montain?

De säger att en elva bor där uppe / fairy

 

jag hittade en flaska med ett brev i , vem ska jag läsa upp de för? hur gör jag ?

 

 

 

tack för svar =)

 

var får man Bomorangen???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På vägen mot goron city ska du följa en pil som pekar upot mott en kulle. Gå up där så ska du spränga litte stenar så du kommer up. När du kommit upp ska du ha den blåa skölden du ska bringa ända tills det börgar mullra och skaka. Då faller massa stora stenar , skydda dig mott dom med den blå skölden tills det slutar. Fortsätt och gå tills det börgar igen och håll på så tills du kommer till en klätter-vägg. Döda spindlarna med din slang-bella så dom inte har ner dig. När du kommer upp finns en konstig vägg där. Lägg en bomb där så sprängs den. Gå in där så kommer du till fe fontänen. Ställ dig på teknet med triforce och spela Zeldas Lullbelly.

 

Med flaskan ska du gå till kungen för zoras och ställa dig på platformen framför honom och visa honom flaskan. Han flyttar sig och bakom honom finns en gång. Bakom den finns en val i en sjö. Du ska ha en fisk i en flaska och vissa för valen så låter han gå in i 3je grottan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack ! , jag hittade , Men asså.. jag ser  den där plattan.. men hur kommer man dit? det går ju på tid?  jag ramlar i lavan hela tiden XD

 

 

har du gått in i vulkanen då? det ska du inte. utanför finns en skylt och vid väggen typ bakom den spränger du fram grottan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Japp, Nu ede så att jag rotade i mina gamla saker i källaren då jag hittade mitt gamla nintendo 64.  Jag började spela  zelda Ocarina Of Time  och klarade mig rätt så bra tills jag hade klarat grott templet när man e liten.. 

 

Jag har 2 frågor bara..      Hur kommer man upp till toppen av death montain?

De säger att en elva bor där uppe / fairy

 

jag hittade en flaska med ett brev i , vem ska jag läsa upp de för? hur gör jag ?

 

 

 

tack för svar =)

 

var får man Bomorangen???

 

 

bomerangen får du i magen på den stora "fisken" och du kommer till toppen av berget genom att gå uppot från öppningen där var du gick in till bossen asså utanför allting där ska du gå uppot tills du kommer till en rödflagga på en pinne där ska du gå vänster och spränga alla stenar sen e de bara hopaa upp och klara sej förbi alla lava utbrott sen ska du spränga dörren till vänster där längst upp och sen e de bara o gå in o spela zeldas lulaby..... brvet ska du visa till kungen av vatten folket lr va dom heter

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, Nu ede så att jag rotade i mina gamla saker i källaren då jag hittade mitt gamla nintendo 64.  Jag började spela  zelda Ocarina Of Time  och klarade mig rätt så bra tills jag hade klarat grott templet när man e liten.. 

 

Jag har 2 frågor bara..      Hur kommer man upp till toppen av death montain?

De säger att en elva bor där uppe / fairy

 

jag hittade en flaska med ett brev i , vem ska jag läsa upp de för? hur gör jag ?

 

 

 

tack för svar =)

 

var får man Bomorangen???

 

Dom flästa har ju svarat på din fråga

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...