kola_king Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Precis min uppfattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Hur kommer det gå för kurderna/irakerna? de fortsätter spränga varandra tills de tar slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Hur kommer det gå för kurderna/irakerna? <{POST_SNAPBACK}> Som Kaktus-Killen sa, dom kommer att spränga varandra för en massa småsaker enda tills det är ungefär 2 araber kvar och då kommer dom slå ihjäl varandra dom med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Tror ochså att det kommer att bli så. De kommer inte att bestå länge om de fortsätter som de gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jag hoppas faktiskt att dom kommer att utrota varandra snabbt som ögat. Det bästa vore om det skulle kunna komma någon stor folktalare som ex. Hitler som kan få med sig alla araber att tro på något annat, det vore den ultimata lösningen. Men i nödfall kan man väll ta och droppa ett par atombomber där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Jag hoppas faktiskt att dom kommer att utrota varandra snabbt som ögat. Det bästa vore om det skulle kunna komma någon stor folktalare som ex. Hitler som kan få med sig alla araber att tro på något annat, det vore den ultimata lösningen. Men i nödfall kan man väll ta och droppa ett par atombomber där. Det bästa vore ju iofs om alla som tycker så kunde utrotas lite snabbt och lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Det bästa vore ju iofs om alla som tycker så kunde utrotas lite snabbt och lätt. <{POST_SNAPBACK}> Varför då? tillåts vi inte säga vad vi tycker i sverige? här uppe i sverige är vi civiliserade här får man tycka vad man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Jaha, och varför får dem i mellanöstern inte få tycka vad dem vill ? Sen, självklart att det inte är så civiliserat där nere, tack för USA & västvärlden ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Dom får tycka som dom vill, men dom får inte göra som dom vill om du fattar vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Jaha, och varför får dem i mellanöstern inte få tycka vad dem vill ? Sen, självklart att det inte är så civiliserat där nere, tack för USA & västvärlden ! Och för att de spränger varandra, de får knappt göra nåt utan att det strider mot den jäkla koranen o.s.v. De bor i nåt som ser ut som ett grustag och bor i stenar. Hmm undrar varför de e ociviliserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Jag har inte påstått att dom inte får tycka som dom vill, dom får tycka precis vad dom vill men inte utföra det dom tänker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Irak kommer att hämta sig... fast hur lång tid tills dom är tillbaka vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.