Hoppa till innehåll

Återställningen Av Irak?


Mezox

Rekommendera inlägg

Tror du inte usa har andra problem eller ekonomiskt.....

Eller?

 

Va f*n är det för ursäkt för att stjäla olja från ett annat land!?

Sen, Irak har större problem än USA, så dem behöver oljan mer, så som jag har sagt flera gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 341
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Ja. Bush tänker bara på sig själv och inte hur det kommer gå för andra länder om det sker 3:e världskriget.

 

T.ex, vad ska Sverige uträtta med sin arme. Vi behöver oljan mer eftersom vårt försvar är pinsamt.

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Jag har efter mycket grubblande kommit fram till att helt bygga om min åsikt om Irak, mina gamla åsikter kunde varit mycke generaliserande. Men det jag alltid vetat är att en väldigt liten del av muslimer är terrorister, och såklart finns det ju även terrorister i andra länder, så varför kritisera muslimska terrorister mer än andra..

 

Att säga saker som att "andra generationens" invandrare bråkar är också helt fel, i min skola fanns det EN bråkig elev med invandrar-bakgrund, även fast det finns få invandrare som bråkar, har ju en anledning, svenska samhället, ja menar, ju mer ja läser om hur de kan behandlas kan ja ju förstå att vissa är imot sverige, misstänksamhet mot invandrare och försök till särbehandling är diskriminering..

 

Så kort sagt har jag helt byggt om många av mina åsikter, även om kristna och deras tro, det har helt rätt till dem, för dem är Gud en verklighet..

 

även mot homosexuella har jag bytt åsikt, det enda jag hade imot var att jag inte tyckte att det var direkt naturligt, även fast jag inte kan backa upp det med nåra nyheter att det inte är så eller nåt så kan jag nog säga att det inte är nåt direkt fel med det.

 

jag hoppas att ni kan förlåta mina gamla åsikter, då jag nu blivit mer säker på att de var falska.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Ni ska bara veta hur många Svenskar jag sett som mobbar någon utlänning som står i en cirkel typ och slår ihjäl den.

 

Jag har sett jätte mycket sånt. Har oftast stoppat det mesta men det slutar aldrig.

 

utlänningar gör också dumt, jag menar inte att dem är änglar.

 

(Jag beskriver det här inte som om jag menar alla)

 

Men Svenskar gör också en massa dumheter.

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Joo,det stämmer.

Men nästan alla muslimer som jag känner är faktiskt ganska uppkäftiga.

Men det beror ju på uppfostran också.

Om deras föräldrar behandlas dåligt när dom kommer till Sverige så blir antagligen dom sura och arga på oss svenskar och om dom snackar om oss svenskar inför sina barn om hur elaka alla svenskar är så blir dom ju inte heller så trevliga mot oss.

 

Pucko:lite roligt att du kallade en utlänning som blev misshandlad "den".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Ni ska veta att det är inte barnens fel att dem beteer sig dåligt. Ni ska veta 60% av alla dem brottsliga kommer från uppfostran.

 

Jag känner många föräldrar som inte bryr sig tillräckligt mycket om sina barn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni ska bara veta hur många Svenskar jag sett som mobbar någon utlänning som står i en cirkel typ och slår ihjäl den.

 

Jag har sett jätte mycket sånt. Har oftast stoppat det mesta men det slutar aldrig.

 

utlänningar gör också dumt, jag menar inte att dem är änglar.

 

(Jag beskriver det här inte som om jag menar alla)

 

Men Svenskar gör också en massa dumheter.

 

Det är ganska roligt att du kallar utlänningen för "den". :medieval: :medieval: :kung:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...