Mezox Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Vet någon ett bra videoredigeringsprogram? Det måste inte vara freeware (gratis). Jag kan lägga ner några tusen på det (vår familj behöver det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 vegas video eller nått sånt.. ska titta vad de heter jag har de.. vegas 6,0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Pinnacle är ganska bra tycker jag, Sony Vegas också, fast det är lite krångligare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) Vegas kör jag själv, ett bra program men kanske en aning avancerat för en del. Adobe Premiere Elements annars... inte lika avancerat som vegas men nog det kraftfullaste nybörjarprogrammet. AVID free, gratis från en tillverkare av mycket dyra och bra program för proffs annars, har inte provat men borde kunna en del men vara lite svårt. kan vara värt att prova iaf. Redigerat 31 Mars 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Adobe Premiere Elements ska du satsa på... Lätt att använda och bra resultat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 @Zimens: Har du testat både Vegas och Premiere Elements? Har bara testat Vegas och undrar vilken som är bäst isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Har bara provat Elements. Men jag tror nog att Elements är snäppet bättre. Det är lätt för nybörjare men har även avancerade alternativ. Jag har gjort 3 st 30min långa Hawaii filmer i det och det fungerade utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 om man kan med vegas riktigt, så kan man nog göra skitbra filmer.. men det finns ju många funktioner som man ej vet om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Om du har Mac så ska du lätt satsa på Final Cut eftersom dom flesta filmer använder det och sen så änvänder jag ju själv det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag har Pc, men funkar Final Cut på Pc också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 nope, du får hålla till godo med andra program, finns långt mer avancerade än final cut men final cut pro är ett bra program om man har mac. filmen Pearl Haubor redigerades i final cut pro om jag inte minns fel... Vegas, Premiere eller Avid får du köra om du vill vara proffs på pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 nope, du får hålla till godo med andra program, finns långt mer avancerade än final cut men final cut pro är ett bra program om man har mac. filmen Pearl Haubor redigerades i final cut pro om jag inte minns fel... Vegas, Premiere eller Avid får du köra om du vill vara proffs på pc. Så sant som det är sagt! (fasr den filmen är ju skit men, men) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.