-=jedi knight=- Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-1...uigi+64&pl=true Tror inte den är riktig. Antingen så har han mixtrat med Marios polygon eller så är han skicklig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 mm, den är fake har sett den för, man ser att det bara är en grön Mario ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 mm, den är fake har sett den för, man ser att det bara är en grön Mario ;) Men mössan har ändrat textur och huvudet är Luigi format. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) mm, den är fake har sett den för, man ser att det bara är en grön Mario ;) Om det skulle vara fake så är det ej sant. Om man tittar när Luigi har gått in i dörren i början så kan man se att det är Luigi. Jag vet att det ej är fake , för att jag har testa det själv, det tog några timmar. Redigerat 1 Juli 2007 av nissling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 FILMEN är fake, alla säger ju det på andra forum ;) han är bara skillad med Action Replay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 man lär ju inte fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Ok jag har läst lite om snubben som gjorde Luigi filmen. Han säger själv att han har hackat spelet för att få Mario att likna Luigi.(Och han tycker att folk som tror att det är BARA Mario med andra färger borde friska upp minnet. Kolla huvud-formen) Se hur cool han är på att hacka :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 hah! bra fusk! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 lol ingen av fusken funkar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Det funkade för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 rom mod... asså vi borde göra ett hacking forum på fuska.se där vi kan prata om rom mods och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Det funkade för mig. du ljuger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg