admin Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Vi kommer att rensa bort medlemmar som inte skrivet minst 100 inlägg idag då inaktiva medlemmar knappast tillför något till sidan. De som är FuskaVIP berörs inte av detta beslut. Vi vill få ett mer aktivt forum och ser därför ingen vits med att ha massor av halvaktiva medlemmar. Så idag gäller det, 100 inlägg eller FuskaVIP eller bli raderad. På så sätt hoppas vi få bort flertalet halvaktiva användare och snabba upp sidan avsevärt, allt för er besökare! Edit: Rensningen beräknas att påbörjas 19.00 och pågå till 20.00. Redigerat 1 April 2006 av admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Så det var detta som var " Projekt X " ? Way to go Admin ! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hahahahaha. Visste det =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hmm, vet faktiskt inte. Eftersom dem som har blivit medlemmar idag då, vad ska dem göra ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hmm, vet faktiskt inte. Eftersom dem som har blivit medlemmar idag då, vad ska dem göra ? Fixa Fuska Vip??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Samma som alla Fusion, dvs posta 100 inlägg. DVS man måste posta just 100 inlägg idag. Genom denna gräns så hoppas vi få bort lite medlemmar och få fler FuskaVIP ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag hade en tanke om att det skulle kunna vara något sånt här och det hoppades jag på ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Men, vet faktiskt inte, tror faktiskt på detta och att det inte är ett bara att skaffa fuskavip...vi får se.. Men varför just Fösta April ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Vadå.. ska man ha skrivit minst 100 inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Verkar ju lite misstänksamt just den här dagen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Lol, jag kommer inte ihåg att jag skrev att det är bara att skaffa FuskaVIP i mitt senaste inlägg :P bara att skaffa fuskavip <-----A p r i l s k ä m t ska det stå där Redigerat 1 April 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Måste man skriva 100 inlägg idag, eller är det att man ska ha gjort det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg