Dretskit Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Det är inte många som kommer att skonas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Typ spammare, som Pontarn och Fusion. Varför är jag spammare, bara för att jag har skrivit mer än 100 inlägg och inte ska få kicken härifrån..? :rolleyes: Darwin2, Vad är anledningen till att han kallar mig spammare ? Sen, så tror jag att Ragnar och Nico spelar, dem vill bara få oss att tro si och så...men sen kommer det till grunden av allt detta, mannen själv, Admin. Man vet aldrig vad han tänker göra, ifall han skämtar eller ej....Eftersom några gånger kan han vara rolig och så, men när det komemr till att vara allvar, då kan ingen här på Fuska.se slå honom, eller, #21 är också seriös...men nu ska jag inte gå Off - Topic ( Sorry ) ! Vi får se till klockan sju....om det visar sig att det är ett A-skämt, då kommer det säkert komma upp sånna där pop - ups där det står, lurad ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Admin sitter säkert där hemma och skrattar att för vi är förvirrade och vet inte om det är ett april-skämt eller inte.. :lol: :lol: Redigerat 1 April 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Men varför skulle han säga nått så viktigt just idag den 1 april när han kunde ha sagt det nån annan dag för att inte förvirra alla. Men största sannolikhet så är detta alltså ett skämt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Ett bra exempel på spammare som borde rensas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Admin sitter säkert där hemma och skrattar att för vi är förvirrade och vet inte om det är ett april-skämt eller inte.. :lol: :lol: Jaha det var så du menade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Nepp, Miglot. Har du inte hunnit skriva 100 Inlägg innan kl. 19.00 eller skaffat Vip åker du ut härifrån och du kan inte längre bli medlem. De bannar din IP adress här. :) Men fetknopp det är inte roligt längre. ='P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Nepp, Miglot. Har du inte hunnit skriva 100 Inlägg innan kl. 19.00 eller skaffat Vip åker du ut härifrån och du kan inte längre bli medlem. De bannar din IP adress här. :) Får man inte en ny ip-adress varje gång ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danti^ Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 :( :P :blink: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 du kommer ändå inte hinna upp till 100 på 55 min, du har 2.4 i rank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danti^ Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hejsan jag heter Ejgjgjgjeirtetiutjk, svårt att utaakakak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Intressant då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg